Nová značka na českém trhu. Čínská auta smontovaná v Itálii se prodávají v Brně, cena překvapí

Automobilka DR Automobiles, která pochází z Itálie kde montuje čínské vozy, oficiálně vstoupila na český trh. Značka se zaměřuje na cenově dostupné modely s bohatou výbavou. DR Automobiles je známá zejména kombinací atraktivního designu, moderních technologií a příznivé cenové politiky.
Na českém trhu automobilka plánuje nabídnout několik modelů, od městských automobilů až po SUV, které využívají moderní technologie pohonu, včetně hybridních a elektrických variant.
Tyto vozy se snaží konkurovat značkám jako Dacia nebo MG, které si v Česku získaly svou popularitu právě díky cenové dostupnosti. Cena nejlevnějšího modelu Evo 5, který nabízí benzinový motor o obsahu 1500 ccm a výkon 127 koní, začíná na 494 900 korunách s DPH. Nejdražší cenovku zájemci najdou u modelu K2. V tomto případě jde o terénní vůz, který disponuje pohonem 4x4, dieslovým motorem a výkonem 162 koní, jehož cena začíná na 1 549 900 korunách s DPH. Česká verze webových stránek automobilky ve své nabídce nenabízí elektrický model DR 1.0 EV. Ten je na oficálních webových stránkách nabízen za cenu 18 900 eur, tedy za zhruba 474 tisíc korun.
Vstup DR Automobiles na český trh signalizuje rostoucí zájem nových značek o středoevropské zákazníky, kteří hledají kombinaci kvality a dostupnosti. Po Itálii a Španělsku se tak vozy značky DR Automobiles začínají prodávat i ve střední Evropě. A to konkrétně na prvních dvou místech v České republice - v Hustopečích u Brna a v Břeclavi.
Výhradním importérem aut sestavovaných z čínských kompletů v Itálii pro Česko je společnost Agrotec Group. Prodejní síť má dle serveru idnes.cz do konce roku čítat 11 poboček, z toho čtyři na Slovensku.

Americká automobilka Tesla se přidala k německé BMW a k čínským výrobcům elektromobilů a také žaluje Evropskou unii za cla na dovoz elektrických aut z Číny do EU. Informovala o tom agentura Reuters, která se odvolává na dokumenty podané k Soudnímu dvoru Evropské unie. Brusel cla zavedl loni na podzim.
Tesla se přidala ke skupině automobilek, které žalují EU kvůli clům
Zprávy z firem
Automobilka Škoda Auto začala ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi sériově vyrábět kompaktní SUV elektromobil Elroq. Vyrábí se na stejné lince jako nový Enyaq a Octavia, denně může vzniknout až 600 vozů. Jde o druhý elektrický model značky po větším Enyaqu.
Škoda spustila výrobu svého nejdostupnějšího elektromobilu Elroq
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.