ČSOB získala druhé místo v soutěži Visa Bank Branch of the Year

Ocenění v soutěži, jejímž mediálním partnerem je Newstream, má pobočka ČSOB v Radlicích. Je součástí komplexu kancelářských budov, které jsou považovány za jedny z nejekologičtějších v Evropě. Nabízí moderní model obsluhy, který integruje digitální technologie a klade důraz na jednoduchost a pohodlí.
V prvním kole soutěže Visa Bank Branch of the Year, jejímž mediálním parterem je Newstream, se za 4. čtvrtletí 2024 na druhé příčce umístila banka ČSOB se svou pobočkou v Radlicích. Tato moderní pobočka, situovaná přímo v centrále banky, zaujala odbornou porotu svým inovativním přístupem a zaměřením na klientský komfort.
Pobočka v Radlicích je součástí komplexu kancelářských budov, které jsou považovány za jedny z nejekologičtějších v Evropě. Nabízí moderní model obsluhy, který integruje digitální technologie a klade důraz na jednoduchost a pohodlí. Na jednom místě klienti získají komplexní nabídku služeb celé skupiny ČSOB, a to jak pro retailové, tak pro SME a korporátní klienty.
„Otevření této moderní pobočky je dalším krokem, jak být našim klientům blíž a poskytovat jim služby odpovídající jejich aktuálním potřebám a očekáváním. I když se mnoho bankovních a pojišťovacích služeb přesouvá do on-line prostředí a digitalizace je významným trendem, stále existují situace, ve kterých je pro klienty přínosem možnost se poradit s odborníkem. Spojení osobního přístupu a moderních technologií je směr, kterým se v našich pobočkách ubíráme,“ říká Martin Jarolím, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.
Ocenění v soutěži Visa Bank Branch of the Year se udělovalo na základě pečlivého hodnocení odbornou porotou, která přihlížela k devíti různým hlediskům, včetně estetiky, technologického vybavení a klientského zážitku. Druhé místo pro ČSOB je důkazem, že banka úspěšně kombinuje moderní technologie s osobním přístupem a vytváří prostředí, které vyhovuje potřebám současných klientů.
Interiér pobočky je navržen tak, aby odpovídal moderní image banky a značky. Snahou je nastolení atmosféry, která podporuje pocit klidu a harmonie. „Orientace v prostoru pobočky je intuitivní díky jasnému označení jednotlivých zón – pokladen, úvěrových specialistů, bankomatů a dalších služeb,“ uvádí Jiří Beran, Managing Partner společnosti INSTORE CONSULTING EU, která je pořadatelem soutěže a dodává. „Klienti mají k dispozici dostatek míst k sezení, díky kvalitnímu osvětlení včetně sekundárního nasvícení nejsou v interiéru žádné temné nebo stísněné prostory“.
V soutěži, jejímž mediálním partnerem je Newstream, uspěla vlajková pobočka v Bankovním domě na náměstí Republiky v Praze.
UniCredit Bank obsadila třetí místo v soutěži Visa Bank Branch of the Year
Money
Titul si odnesla Komerční banka za svou moderní pobočku na pražském Smíchově v ulici Za Ženskými domovy. Soutěž, jejímž mediálním partnerem je Newstream, vznikla s cílem zlepšovat zákaznickou zkušenost v bankovnictví.
První kolo soutěže Visa Bank Branch of the Year 2024 zná vítěze
Money
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.