Čuprův Rohlík míří pod značkou Sezamo do Itálie, Rumunska a Španělska
Rohlik Group příští rok začne pod novou značkou Sezamo doručovat on-line nákupy nejprve v prvním pololetí v Itálii a Rumunsku, ve druhé půlce roku pak rozšíří službu i do Španělska, uvedla firma.
Společnost tak již bude působit v sedmi zemích. Ve stávajících zůstane pod dosavadními jmény, tedy Rohlik v tuzemsku, Kifli v Rakousku, Knuspr v Německu a Gurkerl v Rakousku. Rohlik Group to dnes oznámila v tiskové zprávě.
Působení v Miláně a Bukurešti má společnosti přinést zhruba 2,5 milionu nových domácností. Itálie bude zároveň po Německu druhým největším trhem, na kterém bude Rohlik Group zákazníkům nabízet služby. K další expanzi se firma rozhodla po analýzách trhu, které ukázaly nárůst poptávky po nákupu potravin na internetu. Společnost zároveň oznámila, že značku Sezamo v Itálii povede Andrea Colombo.
Ziskovost skupiny Rohlík byla v loňském finančním roce poznamenána náklady spojenými se sháněním peněz na další rozvoj jako jsou platby poradcům a právníkům, poznamenal její zakladatel Tomáš Čupr. Letos počítá se čtyřnásobným ziskem. Čuprův Rohlík loni vydělal 50 milionů při obratu přes sedm miliard
Zprávy z firem
Na nových trzích chce Rohlik Group působit pod jedinou značkou. „Všechny tyto země vycházejí z latinského jazyka a my jsme chtěli pokračovat ve využívání názvu jídla ve značce. Sezamové semínko je oblíbené ve všech kulturách. Sezamo vychází z italského ‚sesamo’, rumunského ‚sezam’ a španělského ‚sésamo’,”uvedl marketingový ředitel společnosti Jakub Petřina.
Společnost Rohlik Group vznikla v roce 2014. Uplynulý kalendářní rok uzavřela s obratem přes 300 milionů eur (7,8 miliardy korun), což je roční nárůst o více než 100 procent, a měla 750 tisíc zákazníků.
On-line prodejce potravin Rohlik Group vstoupil na německý trh. Pod značkou Knuspr.de začal objednávky rozvážet v Mnichově, v zimě bude dostupný zákazníkům také ve Frankfurtu. Čuprův Rohlík začíná rozvážet i v Německu. Cílí až na 30 milionů zákazníků
Zprávy z firem
Stále ještě mladý manažer Ondřej Krátký již čtyři roky vede společnost Liftago. Firma, která propojuje taxikáře se zákazníky mobilní aplikací, přežila rok a půl s covidem. Zeštíhlela, ale žije. Místo chybějících zákazníků začala víc vozit balíky. Kam Krátký firmu povede dál?Ondřej Krátký: Liftago není jen taxi, budujeme firmu na dalších sto let
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.