Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Čuprův Rohlík míří pod značkou Sezamo do Itálie, Rumunska a Španělska

Tomáš Čupr
ČTK

Rohlik Group příští rok začne pod novou značkou Sezamo doručovat on-line nákupy nejprve v prvním pololetí v Itálii a Rumunsku, ve druhé půlce roku pak rozšíří službu i do Španělska, uvedla firma.

Reklama

Společnost tak již bude působit v sedmi zemích. Ve stávajících zůstane pod dosavadními jmény, tedy Rohlik v tuzemsku, Kifli v Rakousku, Knuspr v Německu a Gurkerl v Rakousku. Rohlik Group to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Působení v Miláně a Bukurešti má společnosti přinést zhruba 2,5 milionu nových domácností. Itálie bude zároveň po Německu druhým největším trhem, na kterém bude Rohlik Group zákazníkům nabízet služby. K další expanzi se firma rozhodla po analýzách trhu, které ukázaly nárůst poptávky po nákupu potravin na internetu. Společnost zároveň oznámila, že značku Sezamo v Itálii povede Andrea Colombo.

Tomáš Čupr

Čuprův Rohlík loni vydělal 50 milionů při obratu přes sedm miliard

Ziskovost skupiny Rohlík byla v loňském finančním roce poznamenána náklady spojenými se sháněním peněz na další rozvoj jako jsou platby poradcům a právníkům, poznamenal její zakladatel Tomáš Čupr. Letos počítá se čtyřnásobným ziskem.

Přečíst článek

Na nových trzích chce Rohlik Group působit pod jedinou značkou. „Všechny tyto země vycházejí z latinského jazyka a my jsme chtěli pokračovat ve využívání názvu jídla ve značce. Sezamové semínko je oblíbené ve všech kulturách. Sezamo vychází z italského ‚sesamo’, rumunského ‚sezam’ a španělského ‚sésamo’,”uvedl marketingový ředitel společnosti Jakub Petřina.

Reklama

Společnost Rohlik Group vznikla v roce 2014. Uplynulý kalendářní rok uzavřela s obratem přes 300 milionů eur (7,8 miliardy korun), což je roční nárůst o více než 100 procent, a měla 750 tisíc zákazníků.

Rohlík expanduje do Německa, začal rozvážet v Mnichově pod značkou knuspr.de

Čuprův Rohlík začíná rozvážet i v Německu. Cílí až na 30 milionů zákazníků

On-line prodejce potravin Rohlik Group vstoupil na německý trh. Pod značkou Knuspr.de začal objednávky rozvážet v Mnichově, v zimě bude dostupný zákazníkům také ve Frankfurtu.

Přečíst článek

Ondřej Krátký, CEO Liftago

Ondřej Krátký: Liftago není jen taxi, budujeme firmu na dalších sto let

Stále ještě mladý manažer Ondřej Krátký již čtyři roky vede společnost Liftago. Firma, která propojuje taxikáře se zákazníky mobilní aplikací, přežila rok a půl s covidem. Zeštíhlela, ale žije. Místo chybějících zákazníků začala víc vozit balíky. Kam Krátký firmu povede dál?

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme