Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Deichmann má zájem o práva na značku obuvi Esprit

Největší německý výrobce obuvi Deichmann
ČTK
 ČTK

Největší německý výrobce obuvi Deichmann má zájem o práva na značku obuvi Esprit. S firmou, jež je nyní v insolvenci, spolupracuje už řadu let. Podnik provozující prodejny s obuví i v České republice to potvrdil agentuře DPA.

Reklama

„Nabídka se týká výhradně práv ke značce, nikoliv provozních podílů ve společnosti,“ uvedl mluvčí Deichmannu.

Deichmann uvádí, že spolupracuje s Espritem od roku 2019. Ve svých prodejnách prodává boty této módní značky. Obě firmy společně vyvíjejí kolekce obuvi již čtyři roky.

Podle mluvčího Deichmannu se společnost o možnosti získat licenční balíček dozvěděla nečekaně. V současné době spolu oba podniky vyjednávají.

Skupina Esprit Europe GmbH podala v květnu u soudu v Düsseldorfu návrh na vyhlášení insolvence. Soud řízení zahájil 1. srpna.

Reklama

Deichmann je rodinný podnik. Loni vykázal hrubé tržby 8,7 miliardy eur (zhruba 218 miliard korun). Firma provozuje po celém světě přibližně 4700 obchodů, z toho 115 v České republice.

Prodejce oděvů Esprit zavře do konce roku všech svých 56 poboček v Německu

Esprit do konce roku zavře v Německu, o práci přijde přes tisíc lidí

Prodejce oděvů Esprit zavře do konce roku všech svých 56 poboček v Německu a propustí tam 1300 zaměstnanců. Své zboží bude ale v této zemi, která je jeho nejdůležitějším trhem, prodávat dál, i když zatím není jasné, jakou formou. Informuje o tom agentura DPA. Práva na značku insolventního evropského podniku kupuje britský finanční investor Alteri, cena transakce nebyla zveřejněna.

Přečíst článek

Umělá inteligence vytvořila vědce. Kreativní moc není

Umělá inteligence vytvořila vědce. Kreativní moc není

První umělá inteligence v roli vědce si počíná tak trochu jako dávní učenci uzavření ve slonovinové věži svého papírového poznání: prohrabuje se už existujícími znalostmi (či omyly), vyvozuje z nich nějaké závěry, avšak nedělá experimenty, kterými by je ověřila. Ale i tak jí to začíná myslet.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme