Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Stěhovat se nemusíte, dáme vám tryskáč. Nový šéf Starbucks si vyjednal skvělé benefity a je pod palbou kritiky

Starbucks v Praze na Václavském náměstí
Dušan Kütner / Newstream
Petra Nehasilová
pej

Benefity nového šéfa společnosti Starbucks sklízí kritiku na sociálních sítích. Vyšlo totiž najevo, že Brain Niccol, má do sídla firmy v Seattlu ze svého domu v Kalifornii cestovat každý den, a to firemním tryskáčem.

Reklama

Niccol má do funkce šéfa řetězce kaváren nastoupit 9. září a firma si jeho schopností evidentně váží. Má za sebou úspěšně zvládnutou éru v mexickém fast foodovém řetězci Chipotle. Podařilo mu zvládnout krizi po vypuknutí epidemie otrav jídlem i zvýšit zisky. 

Ve Starbucks ho čeká skvělé finanční ohodnocení, roční plat ve výši 1,6 milionu dolarů, bonusy ve výši až 7,2 milionu dolarů a dalších 23 milionů dolarů ročně v akciích firmy. A vyjednal si i výjimečné benefity, nemusí se stěhovat do města, kde společnost sídlí. K dispozici dostane firemní tryskáč, a to i pro soukromé účely. Navíc mu firma v místě bydliště, v Kalifornii, zřídí kancelář. Upozornil na to server BBC.

Nově jmenovaný šéf se právě kvůli dennímu cestování firemním letadlem z Newport Beach v Kalifornii do sídla firmy v Seattlu dostal pod palbu kritiky. Let je totiž dlouhý téměř dva tisíce kilometrů a tak diskuse na sociálních sítích upozorňují na rozpor mezi veřejným postojem společnosti k ekologickým otázkám a životním stylem jejích vrcholných manažerů.

„To je hezké... dobré podmínky pro špičkové talenty! Ale doufám, že od Starbucks neuvidíme příliš mnoho nových reklam souvisejících s „udržitelností“ a „životním prostředím,“ uvedl jeden z uživatelů sítě X.

Reklama

Ze zprávy, kterou v roce 2021 zveřejnila Organizace spojených národů, vyplývá, že jedno procento nejbohatších lidí na světě vyprodukuje dohromady dvojnásobek emisí uhlíku než 50 procent nejchudších.

Řetězec Starbucks po exitu společnosti z Ruska se přejmenoval na Stars Coffee

Žádná Coca-Cola či Starbucks v Rusku. Značky předcházejí „patentové“ loupeži

Americké společnosti Coca-Cola a Starbucks požádaly o opětovné zaregistrování svých ochranných známek v Rusku. Chtějí tak ochránit svá práva na duševní vlastnictví poté, co v roce 2022 v reakci na invazi Moskvy na Ukrajinu zemi opustily. Uvedl to ruský list Vedomosti.

Přečíst článek

Starbucks má problémy, supi se slétají. Poradí si s nimi nový šéf? Zkušený je na to dost

Kavárenský řetězec se rozhodl problémům s akcionáři čelit výměnou svého šéfa. Zachránit ho má fastfoodový matador Brian Niccol.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Výběr z bankomatu, ilustrační foto

Komerční banka chce sdílet bankomaty, prý kvůli ekologii. Neříkáte celou pravdu, kontruje Spořitelna

Přečíst článek

Letáky nikdy nebyly „zdarma“. Možná bezplatně. A to můžou zůstat klidně dál

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme