Disney opět v zisku, v počtu předplatitelů ale zaostal za Netflixem
Výrazně nižší než očekáváné množství předplatného, ve kterém zaostává za lídrem trhu Netflixem, ale v černých číslech, hlásí Walt Disney za čtvrté čtvrtletí svého finančního roku, které skončilo 2. října. Podle plánu se nevedlo ani divizi zábavních parků, přestože v daném období mohly být otevřené, ovšem s kapacitními omezeními. Firma také nedosáhla odhadu analytiků ohledně tržeb, které jí ve čtvrtém kvartálu vzrostly asi o 26 procent na 18,5 miliardy dolarů.
Walt Disney ve svém čtvrtém čtvrtletí vydělal 159 milionů dolarů (3,5 miliardy korun) proti ztrátě 710 milionů dolarů před rokem
Streamovací služba Disney+ získala za čtvrté čtvrtletí nejméně předplatitelů od svého spuštění přede dvěma lety. Předplatilo si ji 2,1 milionu zákazníků, což je méně než polovina předplatitelů, které si za stejné období zajistil konkurenční Netflix. Analytici v anketě společnosti Factset dokonce předpokládali, že Disney+ získá 10,2 milionu zákazníků.
Muž, který vedl zábavní konglomerát Walt Disney a mohl se stát americkým prezidentem, se podělil o svůj pohled na byznys. Cenné rady uvedl ve své knize a také v kurzu Master Class.Bývalý šéf Walta Disneyho Bob Iger: Inovujte, nebo zhyňte
Leaders
Na začátku října dosáhl počet platících předplatitelů služby Disney+ 118,1 milionu. Včetně služeb Hulu a ESPN+ činil počet zákazníků streamingu této společnosti 179 milionů. Netflixu v období od července do září přibyly čtyři miliony abonentů, celkem jich má téměř 214 milionů.
Šéf společnost Bob Chapek se v konferenčním hovoru s analytiky držel předchozí predikce, podle níž by do konce fiskálního roku 2024 mělo službu Disney+ využívat 230 až 260 milionů předplatitelů. Někteří investoři ovšem nejsou přesvědčeni o tom, že společnost Disney tuto prognózu splní, uvedl analytik serveru Investing.com Haris Anwar.
Společnost představila rozsáhlý seznam připravovaných titulů.„Většina stěžejních produktů značek Disney, Marvel a Star Wars se na Disney+ objeví od července do září příštího roku,“ přislíbil Chapek.
Tvůrci nejdražších švýcarských hodinek mají před sebou velký úkol: Vyřešit otázku, jak přilákat mladé. Překvapivě v tom jsou docela dost úspěšní.Švýcarský luxus láká mladé na superhrdiny i udržitelnost
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.