Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni
Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.
Odpovědi na otázky, zda zákazník je skutečně naším pánem, jak tvrdil Tomáš Baťa nebo jak lépe pracovat se svými klienty a posouvat svoji firmu, hledali odborníci z různých profesí na akci Experience Talks.
Neformální, taková byla atmosféra prvního setkání cyklu přednášek. Přesvědčte se sami v galerii:
Akci, která se konala v Paláci Ara, otevřel průkopník zákaznické zkušenosti (CX) Ján Uriga. Nejenom přítomným, přednáška se přenášela i online, poskytl nejprve vhled do tématu. Následně názornými ukázkami a příběhy z praxe polemizoval s výroky známého zlínského podnikatele Tomáše Bati. Na rozdíl od něj, známého propagátora hesla: náš zákazník, náš pán, si ale Juriga myslí, že se zákazníkem je nejlepší udržovat partnerský postoj za dodržování určitých pravidel.
Lukáš Cingr z KPMG se zaměřil na důležitost zákaznické zkušenosti v období krize. Na příkladech konkrétních firem ukázal, co v krizi funguje a zákazníci oceňují a čemu je naopak dobré se ve vztahu k zákazníkovi vyhnout.
Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks. Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat
Zprávy z firem
Není náhoda, že mezi vítěze pandemie se zařadily firmy, které moc dobře vědí, že zákaznickou zkušenost (CX) formuje každý detail – slíbené vs. dodané, úsměv prodavače, ochota personálu při řešení reklamace i uživatelsky přívětivé prostředí aplikace nebo e-shopu, jednoduchost reklamace nebo výměny produktu atd. Ačkoliv je zákazníkův dojem vysoce subjektivní, je možné jej měřit a pracovat s ním.
Po odborných přednáškách došlo na debatu, v níž se řešilo například to, jak pro budování pozitivní CX motivovat lidi na nižších pracovních pozicích, kteří jsou se zákazníkem často v kontaktu a jsou tak pro zákazníka zosobněním firmy.
„Zakládáme si na odbornosti, zkušených přednášejících a uvolněné atmosféře,“ komentoval výsledky akce Roman Kučák, šéf firmy Anodius CZ, která akci organizovala.
Experience Talks je cyklus přednáškových akcí, budou se konat 3krát ročně a po květnové premiéře jsou další v plánu v září a lednu. Místem konání je HubHub Palác ARA v centru Prahy, který je i jedním z partnerů akce. Newstream je mediálním partnerem akce.
Pojišťovny čelí enormnímu nárůstu přírodních katastrof. Aby situaci ustály, musí změnit své obchodní modely. Vyplývá to ze studie společností Capgemini a Efma.Změna klimatu dopadá na byznys pojišťoven. Aby přežily, musí změnit strategii
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.