Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat
Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks.
Není náhoda, že mezi vítěze pandemie se zařadily firmy, které moc dobře vědí, že zákaznickou zkušenost (CX) formuje každý detail – slíbené vs. dodané, úsměv prodavače, ochota personálu při řešení reklamace i uživatelsky přívětivé prostředí aplikace nebo e-shopu, jednoduchost reklamace nebo výměny produktu atd. Ačkoliv je zákazníkův dojem vysoce subjektivní, je možné jej měřit a pracovat s ním.
Experience Talks navazují na úspěšnou sérii přednášek, které již proběhly v Bratislavě. Podívejte se:
České i slovenské firmy, často z B2B segmentu, si dnes sice platí vyspělou a sofistikovanou CRM technologii, ale nevyužívají jí zdaleka naplno. „Náš poslední průzkum ukázal, že CRM vytěžují sotva z poloviny. A to bychom rádi změnili,“ říká Roman Kučák, CEO firmy Anodius, která se zaměřuje na aplikaci Customer Experience a CRM řešení, která cyklus přednášek pořádá a organizuje.
Umění vytěžit zážitek
Klíčem k organickému růstu byznysu a zisku je podle Kučáka spokojený zákazník a cestou k němu pak propojení CRM technologií a strategie CX. I zážitek se totiž dá změřit. Dokonce existuje celá soustava parametrů a k jejich měření zase nástroje a technologie vytvořené na míru firmě nebo značce. Stačí se o nich jen dozvědět. Rozšiřte své obzory a možnosti i vy.
Experience Talks je určený pro profesionály z oblasti obchodu, marketingu, zákaznického servisu a také experty, kteří se už v oblasti CX pohybují. Témata cyklu přednášek se budou týkat CX z různých úhlů – od digitální transformace přes práci s daty až po využití soft skills a behaviorální ekonomie v praxi. Přednášejí vždy experti ve svých oblastech - z velkých firem jako KPMG, Česká Spořitelna nebo O2, ale i majitelé menších firem a nezávislí CX stratégové.
První event se uskuteční už 18. května v pražském paláci ARA. Newstream je mediálním partnerem akce.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.