Francouzi zvažují prodej značky Becherovka, likérka má hodnotu miliard
Nápojová společnost Pernod Ricard zvažuje prodej české likérky Jan Becher - Karlovarská Becherovka. Francouzský výrobce lihovin hledá způsoby, jak zefektivnit své portfolio, uvedla agentura Bloomberg. Cenu likérky zdroje odhadují na 300 milionů dolarů (6,95 miliardy korun), případně i více. Předpokládají zájem mezinárodních nápojových společností.
Společnost Pernod Ricard podle zdrojů Bloombergu spolupracuje s poradenskou a investiční firmou Centerview Partners, která se snaží zjistit zájem kupců o českou likérku. Ta v Karlových Varech produkuje bylinný likér Becherovka už přes 200 let. Francouzská firma likérku koupila v roce 1997.
Jednání podle zdrojů stále probíhají a není jisté, zda vyústí v transakci. Zástupci společností Pernod Ricard a Centerview Partners se k věci odmítli vyjádřit.
Pernod Ricard zvažuje i další odprodeje ze svého portfolia více než 240 značek. Na konci minulého měsíce Bloomberg informoval o možném prodeji portfolia vín, do kterého patří mimo jiné australské značky Jacob’s Creek a St Hugo či novozélandské víno Stoneleigh. Společnost tehdy uvedla, že pravidelně posuzuje a vyhodnocuje strategické příležitosti.
Játra jsou orgánem často trpícím současným moderním životním stylem. Stav jater může značně ovlivnit celkové zdraví organismu i kvalitu života. Jsou největším vnitřním orgánem v těle a jsou primárním detoxikačním orgánem. Nedetoxikují pouze zřejmé škodlivé látky z vnějšího prostředí, ale také metabolity vnitřních procesů jako je trávení, dýchání, opravy tkání a orgánů, a podobně. Biohacking: Znakem špatných jater je únava
Enjoy
Generální ředitel francouzské společnosti Alexandre Ricard v srpnu uvedl, že podnik v létě zaznamenal pokles poptávky po prémiovém alkoholu ve Spojených státech a Číně. Výrobce lihovin plánuje v roce 2024 odkoupit zpět své akcie za 500 až 800 milionů eur (až 19,5 miliardy korun).
Pernod Ricard je po firmě Diageo druhý největší výrobce lihovin na světě. Mezi jeho nejznámější značky patří gin Beefeater, vodka Absolut, koňak Martell nebo šampaňské Mumm.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.