Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Gabriel Zábušek bude v Publicis Groupe řídit technologické aktivity v regionu CEE

Gabriel Zábušek, šéf Kindred
se svolením Kindred
 nst
nst

Gabriel Zábušek, dosavadní šéf agentury Kindred, byl v rámci mateřské sítě Publicis Groupe jmenován do nové pozice Chief Technology Officer (CTO) pro region střední a východní Evropy. Od ledna má nově na starost technologické aktivity v 15 zemích.

Novou roli bude zastávat současně se svou stávající pozicí v Kindred. Nově zastřeší všechny technologické aktivity Publicis Groupe CEE od vývoje software a implementace cloudových řešení přes integrace platforem až po partnerství s dodavateli. 

„Naší dlouhodobou vizí je být pro klienty partnerem pro velké projekty v oblasti digitální a marketingové transformace. Díky užší spolupráci našich technologických týmů budeme moct nabídnout jejich specializované služby napříč celým regionem a lépe pracovat s jejich kapacitami. Zvládneme tak servisovat i rozsáhlé projekty a klienti budou mít přístup k ještě lepším službám,“ říká Zábušek.

Zábušek bude přímo podřízen Helze Sasdi a Konradu Dorabialskému, kteří společně vedou novou regionální iniciativu Le Pont, v jejím rámci nabízí Publicis Groupe CEE klientům komplexní služby 600 expertů ze tří Center of Excellence v České republice (CRM, data, tech a vývoj), Maďarsku (obsah, dynamická kreativa) a Polsku (commerce, produkce). 

>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Kreativní marketing vstupuje do nové éry. Slovo si bere umělá inteligence. V Publicis Groupe budou připraveni

Přečíst článek
Doporučujeme