Historická dohoda řetězce Subway s Čínou. Otevře tisíce poboček
Americký sendvičový řetězec Subway uzavřel se společností Shanghai Fu-Rui-Shi Corporate Development (FRS) franšízovou dohodu o otevření téměř 4000 nových poboček v Číně během příštích 20 let.
Jde o největší franšízovou dohodu v historii firmy, uvedla společnost Subway.
Nejznámější sendvičový řetězec Subway zvažuje prodej společnosti. Oznámil to na svém webu. Jako poradce si k tomuto procesu vybral banku J.P. Morgan. Nejznámější sendvičový řetězec Subway působící i v Česku je na prodej
Zprávy z firem
"V rámci tohoto nového partnerství otevře FRS téměř 4000 restaurací v pevninské Číně během příštích 20 let. Rozsah aktivit značky Subway na tomto trhu tak vzroste na více než sedminásobek," napsala firma v tiskové zprávě.
Čína jako klíčový trh
Šéf společnosti Subway John Chidsey dohodu označil za "významný milník" ve strategii podniku pro mezinárodní růst. "Čína je klíčovým trhem s velkým prostorem pro dlouhodobý růst," dodal.
Pod značkou Subway nyní působí téměř 37 tisíc restaurací ve více než stovce zemí. V České republice Subway působí od roku 2004. Provozovny této značky fungují v Praze, Brně, Ostravě a v Olomouci.
Úspěšný řetězec rychlého občerstvení Taco Bell podal žádost na americký patentní úřad, aby zrušil ochrannou známku na spojení „Taco Tuesday“ (tedy „úterní taco“). Tu od roku 1989 vlastní společnost Taco John’s. Podle Taco Bell však jde o příliš běžné spojení, které by mělo mít možnost využívat každý, kdo prodává taco. Společnost proto spustila kampaň „Live Más: Freeing Taco T***DAY“ (tedy Žijte naplno: Osvoboďte Taco T***DAY).Ameriku čeká velká právní bitva. O mexické tacos
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.