Historická dohoda řetězce Subway s Čínou. Otevře tisíce poboček

Americký sendvičový řetězec Subway uzavřel se společností Shanghai Fu-Rui-Shi Corporate Development (FRS) franšízovou dohodu o otevření téměř 4000 nových poboček v Číně během příštích 20 let.
Jde o největší franšízovou dohodu v historii firmy, uvedla společnost Subway.
Nejznámější sendvičový řetězec Subway zvažuje prodej společnosti. Oznámil to na svém webu. Jako poradce si k tomuto procesu vybral banku J.P. Morgan.
Nejznámější sendvičový řetězec Subway působící i v Česku je na prodej
Zprávy z firem
"V rámci tohoto nového partnerství otevře FRS téměř 4000 restaurací v pevninské Číně během příštích 20 let. Rozsah aktivit značky Subway na tomto trhu tak vzroste na více než sedminásobek," napsala firma v tiskové zprávě.
Čína jako klíčový trh
Šéf společnosti Subway John Chidsey dohodu označil za "významný milník" ve strategii podniku pro mezinárodní růst. "Čína je klíčovým trhem s velkým prostorem pro dlouhodobý růst," dodal.
Pod značkou Subway nyní působí téměř 37 tisíc restaurací ve více než stovce zemí. V České republice Subway působí od roku 2004. Provozovny této značky fungují v Praze, Brně, Ostravě a v Olomouci.
Úspěšný řetězec rychlého občerstvení Taco Bell podal žádost na americký patentní úřad, aby zrušil ochrannou známku na spojení „Taco Tuesday“ (tedy „úterní taco“). Tu od roku 1989 vlastní společnost Taco John’s. Podle Taco Bell však jde o příliš běžné spojení, které by mělo mít možnost využívat každý, kdo prodává taco. Společnost proto spustila kampaň „Live Más: Freeing Taco T***DAY“ (tedy Žijte naplno: Osvoboďte Taco T***DAY).
Ameriku čeká velká právní bitva. O mexické tacos
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.