Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Intuit jedná o převzetí Mailchimpu. Nabízí 10 miliard dolarů

zakladatelé Mailchimpu
Mailchimp

Softwarová společnost Intuit jedná o převzetí firmy Mailchimp, která se zabývá e-mailovým marketingem. Cena? Podle zdrojů Bloombergu přesahuje deset miliard dolarů (215,4 miliardy korun).

Pokud bude transakce dokončena, bude to největší akvizice Intuitu. Firma je výrobcem softwaru TurboTax a QuickBooks.

Případná dohoda spojí dva poskytovatele služeb pro malé podniky. Intuit už desítky let nabízí klientům účetní software QuickBooks, který doplňuje dalšími službami. Loni koupil firmu Credit Karma, internetové stránky pro osobní finance. Mailchimp se zaměřuje na digitální marketingové služby.

Bloomberg už na začátku srpna informoval, že Mailchimp zvažuje prodej. Firma také uvažuje o nabídce menšinového podílu. V loňském roce zisk před zdaněním, úroky a odpisy firmy činil zhruba 300 milionů dolarů.

Nákupy přes internet, ilustrační foto

PayU spolkne svého indického rivala

Nizozemská společnost Prosus, která investuje do technologických firem, koupí za 4,7 miliardy dolarů (101,3 miliardy korun ) indickou platební platformu BillDesk. Akvizice má doplnit její vlastní podnik PayU, přes který Prosus indickou platformu převezme. Služeb firmy PayU využívají při zpracování plateb i některé české společnosti.

Přečíst článek

Firmu Intuit založili v roce 1983 Scott Cook a Tom Proulx, o deset let později firma vstoupila na burzu. Její produkt TurboTax se stal synonymem pro vyplňování daňových přiznání přes internet. Větší část podnikání firmy ale tvoří služby pro malé podniky. V letošním roce očekává Intuit zisk na akcii bez mimořádných položek 11,25 dolaru, zatímco analytici počítají se ziskem v průměru 10,73 dolaru na akcii. Akcie firmy od začátku letošního roku posílily o 49 procent a v úterý uzavřely na rekordních 566,11 dolaru.

>>>>>>Další zprávy z trhu fúzí a akvizic čtěte zde<<<<<<

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Start-upy, Rohlík i investice zbrojařů. Český byznys má ve světě čím dál lepší zvuk

Přečíst článek
Doporučujeme