Krach Tupperware. Legendární výrobce plastových obalů dobojoval
Americký výrobce obalů na uchování potravin Tupperware vyhlásil ve Spojených státech bankrot. Firma se potýkala s klesající poptávkou, její finanční ztráty se prohlubovaly. Dnes to oznámila na svém webu.
Problémy společnosti se obnovily po krátkodobém pandemickém vzestupu, kdy rostoucí zájem o domácí vaření na krátkou dobu zvýšil poptávku po jejích barevných, vzduchotěsných plastových nádobách. Po pandemii ale marže podniku snížilo skokové zvýšení nákladů na suroviny, jako je plastová pryskyřice, a na pracovní sílu a dopravu.
„V posledních několika letech byla finanční situace společnosti vážně ovlivněna náročným makroekonomickým prostředím,“ uvedla v tiskové zprávě generální ředitelka Laurie Goldmanová.
Goldmanová nastoupila do Tupperware na pozici šéfky loni na podzim. Stál před ní těžký úkol - restrukturalizovat zadlužený a ztrátový podnik. Tato záchranná mise se však ukázala být nemožnou.
Zábavná diskuze, chutné jídlo, seznámení s novými lidmi. Tak inzeruje Tupperware své akce, na které hostitelka pozve k sobě domů hospodyňky - a když zábava skončí, prodá jim plastové nádobí Tupperware. Takové párty se dějí v domácnostech skoro osmdesát let. Ovšem letos málem přišel definitivní konec. A přesto šlo na akciích Tupperware pohádkově vydělat. Z legendy hospodyněk párty pro spekulanty. Tupperware teď zachraňuje nová šéfka
Trhy
Společnost Tupperware kdysi způsobila revoluci ve světě domácností svými kuchyňskými miskami a krabičkami, z nichž některé byly považovány za designovou klasiku. Spoléhala také na inovativní distribuci výrobků prostřednictvím svých prodejních párty.
Od třetího čtvrtletí roku 2021 vykazovala šest kvartálů po sobě pokles tržeb. Její zákazníky z řad lidí s nízkými a středními příjmy odrazovala od nákupů přetrvávající inflace.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?