Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Krypto láká nové hráče. Je mezi nimi i Tipsport

Krypto láká nové hráče. Je mezi nimi i Tipsport
Profimedia
Zdeněk Pečený

Největší česká sázková kancelář umožní ve spolupráci s českou kryptoburzou Coinmate nákup kryptoměn. Noví i zavedení hráči se z nedávného růstu digitálních měn snaží marketingově vytěžit maximum. Peníze se jen valí.

Reklama

Na trhu s kryptoměnami to posledních pár měsíců „jede“. Nešlo si nevšimnout, že zavedení hráči opět pořádně nakrmily marketingové budgety. Rostoucí trh ovšem láká i nové hráče. Třeba Tipsport.

Největší česká sázkovka si jako partnera vybrala českou společnost Coinmate, která obchodování na platformách Tipsportu zprostředkovává. „Jsme první sázková kancelář na světě, která umožní nákup kryptoměn,“ vyzdvihuje Václav Sochor, vedoucí komunikace Tipsportu.

K obchodování bude potřeba založení elektronické peněženky Pluso. Zatím bude možné přes Tipsport nakoupit šest kryptoměn - bitcoin, ethereum, solanu, XRP, cardano a litecoin.

Nevýhodou peněženky Pluso je, že se na ni nedají převést kryptoměny, které by klienti Tipsportu už drželi jinde. „Zatím to kvůli pravidlům AML (z anglického Anti-Money Laundering, tedy pravidlům v boji proti praní špinavých peněz – pozn. red.) není možné,“ říká Zdeněk Brázdil, ředitel pro strategii a rozvoj Tipsportu.

Reklama

Společnost doufá, že to v budoucnu možné bude a odvolává se na regulační pravidlo Travel Rule, které má vstoupit v platnost příští rok. Díky němu bude možné dohledat příjemce a odesílatele kryptoměn. To nyní nelze.

Coinmate, největší kryptoburza vzniklá v ČR, kterou v roce 2014 založil Dan Houška a Roman Valihrach, si ze spolupráce se zavedenou sázkovou společností slibuje lepší edukaci široké veřejnosti. „Naše mise je dostat kryptoměny mezi co nejvíce Čechů,“ říká ke spolupráci šéf Coinmate Valihrach.

Bitcoin za půl milionu dolarů? Je to méně šílené, než se zdá

Vítězství vypadá jako bitcoin. I kdyby zase spadl

Nad 72 tisíc dolarů se poprvé podíval bitcoin. Už téměř odepisovaná kryptoměna, která v listopadu 2022 stála 15787,28 dolaru. Charakter bitcoinu pohádkově zesílil, dokázal se už několikrát odrazit ode dna.

Přečíst článek

Je to o marketingu

„Zítra k tomu spouštíme marketingovou kampaň,“ říká o možnosti nákupu kryptoměn Sochor z Tipsportu.

Zejména v poslední době, kdy se digitální měny drží blízko rekordů, je především na internetu patrná zvýšená marketingová aktivita zavedených krypto hráčů jako je třeba Crypto.com či Revolut. Ty v době rychle posilujících kryptoměn připomínají potenciálním zákazníkům, kde digitální měny nakoupit.

Ne jinak tomu bylo historicky. Pro připomenutí, když byly kryptoměny na podzim roku 2021 na maximech, která padla teprve v uplynulých týdnech, uzavřela singapurská kryptoburza Crypto.com smlouvu s multifunkční halou v Los Angeles – dříve známou jako Staples Center. Na základě nového kontraktu se hala přejmenovala na Crypto.com Arena. Cena dvacetiletého kontraktu dosahuje 700 milionů dolarů (více než 16 miliard korun). Firma Staples za předchozích dvacet let zaplatila „pouze“ 116 milionů dolarů. Není vyloučné, že přijdou podobné dealy. 

Cena nejznámější kryptoměny se minulý týden dostala na rekordních zhruba 74 tisíc dolarů, vzápětí ale kvůli výprodeji spadla zpět zhruba na 67 tisíc dolarů.

Kryptoměna bitcoin

Lukáš Kovanda: Bitcoin za 100 tisíc dolarů začíná vypadat dosažitelně

Bitcoin za 100 tisíc dolarů nyní vypadá mnohem dosažitelněji konstatuje agentura Bloomberg s odvoláním na nejnovější dění na opčním trhu. Pohyby ceny kryptoměny ovlivňují patrně i vývoj akcií technologických firem typu Nvidie, píše ve svém komentáři hlavní ekonom Trinity Bank Lukáš Kovanda.

Přečíst článek

Bitcoin opět trhl rekord. Podíval se nad 73 tisíc dolarů

Bitcoin ve středu pokračuje v růstu na nová maxima, nejznámější kryptoměna brzy ráno překonala hranici 73 tisíc dolarů (1,7 milionu korun).

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme