Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Luxusní prodejna i diskont. To jsou vítězové prosincového kola soutěže Visa Czech Top Shop

Luxusní prodejna i diskont. To jsou vítězové prosincového kola soutěže Visa Czech Top Shop
mistoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

Luxusní prodejna Lindt na jedné z hlavních pražských nákupních tříd ovládla prosincové kolo soutěže nejlepších maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop. Druhý je obchod s udržitelnou módou a třetí diskont.

Reklama

Soutěž Visa Czech Top Shop oceňuje maloobchodní prodejny, které nabízejí nejen kvalitní produkty a služby, ale především unikátní zákaznický zážitek. Každý měsíc inspektoři hodnotí prodejny na základě řady kritérií a vybírá vítěze, kteří následně postupují do velkého finále daného ročníku. Prosincové kolo přineslo vítězství třem výjimečným prodejnám, které zaujaly svou originalitou a kvalitou.

Království čokolády Lindt 

Pražská prodejna Lindt na ulici 28. října v Praze zaujala porotu svým efektním designem. Interiér prodejny doslova dýchá čokoládou. Je navržen tak, aby produkty sloužily také jako výzdoba, a vytváří tak neodolatelnou atmosféru pro všechny milovníky této kakaové cukrovinky. Zákazníci si zde mohou namixovat vlastní výběr pralinek s rozmanitými náplněmi a ochutnat speciality, jako je horká čokoláda nebo zmrzlina s čokoládovou polevou. Dalším prvkem, který přitahuje pozornost, jsou digitální nosiče s videy Lindt, jež ještě více umocňují zážitek z návštěvy této jedinečné prodejny. 

Prodejna s udržitelnou módou Nila 

Prodejna Nila na Korunní ulici v Praze zaujala svou filozofií udržitelnosti a estetickým přístupem k designu. Tato lokální značka nabízí široký sortiment oblečení, doplňků, kosmetiky i nábytku, přičemž klade důraz na slow fashion a přírodní materiály. Vzdušný a minimalistický interiér prodejny dokonale podtrhuje hodnoty, které značka Nila reprezentuje. Kromě samotné nabídky produktů zaujala porotu také kniha vydaná pod značkou Nila, která pojednává o etice v módním průmyslu a principech udržitelného nakupování. Nila se tak stává nejen místem nákupu, ale i inspirace.

Prodejna Nila na Korunní ulici v Praze zaujala svou filozofií udržitelnosti a estetickým přístupem k designu. místoprodeje.cz, užito se svolením

Třetí místo patří diskontu 

Nová prodejna Norma v Jablonném v Podještědí přinesla do regionu moderní nákupní prostředí, které oslovuje svým vzdušným a přehledným designem. Nová moderní budova se skvělou viditelností zvenku láká zákazníky na prostorný a dobře organizovaný interiér, kde je zboží pečlivě vystaveno, doplněno a jasně označeno. Porota ocenila nejen estetiku a funkčnost, ale i celkový přístup k detailu, který zajišťuje pohodlný a efektivní nákupní zážitek.

Reklama

Jindřich Ježek je novým generálním ředitelem v ppm factum

Jindřich Ježek z ppm factum: Nevěřím pohádkám, potřebuji fakta

Na začátku listopadu se stal Jindřich Ježek generálním ředitelem v ppm factum pro Českou republiku a Slovensko. Předchozích letech pracoval v nadnárodních společnostech Kraft Foods/Mondelēz, SC Johnson, Lactalis, Müller. Své zkušenosti nasbíral také v USA, kde na zelené louce stavěl distribuci a marketing menší české firmy.

Přečíst článek

Martin Růžička z Nobilis Tilia: Co vyrobíme, je do měsíce u zákazníka

V kosmetickém průmyslu je obrovská konkurence. Dlouhodobě mohou uspět jen ti, jejichž produkty skutečně fungují. To je i případ české společnosti Nobilis Tilia, která už třicet let vyrábí přírodní kosmetiku a aromaterapeutické oleje v srdci Českosaského Švýcarska. Vsadila na kvalitu. Vše, od suroviny přes technologie výroby až po výsledné produkty, má přísné certifikace. Věděli jste, že na jeden litr růžového oleje je potřeba pět tun okvětních lístků růže? Kde takový olej nakupují, prozrazuje šéf společnosti Nobilis Tilia Martin Růžička v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.

Přečíst článek

Udržet venkovskou prodejnu je těžký úkol, ani dotace nejsou spásou, říká Jan Hrdina z AČTO

Kostel, hospoda a obchod. To dříve odlišovalo vesnici od odlehlých samot bez společenského dění. Udržet ekonomiku maloobchodní prodejny v malé obci v plusu je ale v dnešní době náročný úkol. V posledních pěti letech zavřely stovky takových prodejen, říká v rozhovoru pro server místoprodeje.cz Jan Hrdina, tajemník Asociace českého tradičního obchodu, organizace, která sdružuje a hájí zájmy českých nezávislých prodejců.

Přečíst článek

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme