Majitel Gucci rozšiřuje impérium luxusu o podíl v módní značce Valentino
Francouzská luxusní skupina Kering koupí od katarského investičního fondu Mayhoola podíl 30 procent v italské módní značce Valentino za 1,7 miliardy eur (40,8 miliardy korun). Dohoda zahrnuje i opci na koupi celé společnosti Valentino do roku 2028. Oznámila to firma Kering, které mimo jiné patří značka Gucci či Balenciaga.
„Transakce je součástí širšího strategického partnerství mezi Keringem a Mayhoolou, které by mohlo vést k tomu, že se Mayhoola stane akcionářem Keringu,“ uvádí se v prohlášení.
Akvizice podílu by měla být dokončena v letošním roce. Musí ji schválit antimonopolní orgány.
Valentino patří mezi nejslavnější italské módní značky. Založil ji v roce 1960 návrhář Valentino Garavani. Loni tržby firmy činily 1,4 miliardy eur a přímo provozuje 211 obchodů ve více než 25 zemích. Fond Mayhoola koupil společnost Valentino v roce 2012, uvedla agentura Reuters.
Do portfolia fondu Mayhoola patří také francouzský luxusní dům Balmain a italský Pal Zileri. Mayhoola rovněž vlastní turecké luxusní obchodní domy Beymen.
Kering kromě Gucci vlastní také značky Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo či Qeelin.
Nakupují tam nejbohatší lidé světa a své obchody tu chce mít doslova každá velká značka. Pátá Avenue v centru Manhattanu je magnetem pro nejluxusnější zboží a už jen samotné prohlížení výloh obchodů je zážitek.Gucci, Vuitton i Lego. Podívejte se do výloh nejluxusnějších obchodů na Páté Avenue
Enjoy
Toto není deštník, ale luxusní módní doplněk a ideální sběratelský předmět, hájí se luxusní značka kritice, že její paraple je obyčejný šmejd.Deštník od Gucci propouští vodu, stěžují si Číňané. Přitom stojí skoro 40 tisíc
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.