Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Majitel Gucci rozšiřuje impérium luxusu o podíl v módní značce Valentino

Majitel Gucci rozšiřuje impérium luxusu o podíl v módní značce Valentino
ČTK
 ČTK

Francouzská luxusní skupina Kering koupí od katarského investičního fondu Mayhoola podíl 30 procent v italské módní značce Valentino za 1,7 miliardy eur (40,8 miliardy korun). Dohoda zahrnuje i opci na koupi celé společnosti Valentino do roku 2028. Oznámila to firma Kering, které mimo jiné patří značka Gucci či Balenciaga.

„Transakce je součástí širšího strategického partnerství mezi Keringem a Mayhoolou, které by mohlo vést k tomu, že se Mayhoola stane akcionářem Keringu,“ uvádí se v prohlášení.

Akvizice podílu by měla být dokončena v letošním roce. Musí ji schválit antimonopolní orgány.

Valentino patří mezi nejslavnější italské módní značky. Založil ji v roce 1960 návrhář Valentino Garavani. Loni tržby firmy činily 1,4 miliardy eur a přímo provozuje 211 obchodů ve více než 25 zemích. Fond Mayhoola koupil společnost Valentino v roce 2012, uvedla agentura Reuters.

Do portfolia fondu Mayhoola patří také francouzský luxusní dům Balmain a italský Pal Zileri. Mayhoola rovněž vlastní turecké luxusní obchodní domy Beymen.

Kering kromě Gucci vlastní také značky Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo či Qeelin.

Pátá Avenue, New York
video

Gucci, Vuitton i Lego. Podívejte se do výloh nejluxusnějších obchodů na Páté Avenue

Nakupují tam nejbohatší lidé světa a své obchody tu chce mít doslova každá velká značka. Pátá Avenue v centru Manhattanu je magnetem pro nejluxusnější zboží a už jen samotné prohlížení výloh obchodů je zážitek.

Přečíst článek

Kritizované paraple od Gucci

Deštník od Gucci propouští vodu, stěžují si Číňané. Přitom stojí skoro 40 tisíc

Toto není deštník, ale luxusní módní doplněk a ideální sběratelský předmět, hájí se luxusní značka kritice, že její paraple je obyčejný šmejd.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Akcie vlastníka Gucci stíhají výprodeje. Těžkou hlavu mu dělá vadnoucí poptávka v Číně

Akcie vlastníka Gucci stíhají výprodeje. Těžkou hlavu mu dělá vadnoucí poptávka v Číně

Přečíst článek
Doporučujeme