Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Málo peněz. Zaměstnanci hotelů Marriott, Hilton a Hyatt v USA stávkují

Jeden z hotelů sítě Hilton
Zdeněk Pečený/Newstream
 ČTK

Deset tisíc zaměstnanců hotelů ve Spojených státech vstoupilo do stávky za zvýšení platů poté, co se vedení odborů nedohodlo s provozovateli sítě hotelů Marriott, Hilton a Hyatt.

Reklama

Stávka začala o prodlouženém víkendu, na dnešek totiž v USA připadá svátek práce. Informovala o tom televize CNN s tím, že do stávky se možná připojí další hotelový personál.

Odbory Unite Here, které sdružují asi 280 tisíc zaměstnanců hotelů, kasin či restaurací ve Spojených státech a Kanadě, uvedly, že do stávky se zatím zapojilo 24 hotelů v osmi městech, včetně San Franciska, San Diega, Honolulu, Boston či Seattlu. Stávka by měla trvat asi tři dny.

Výprodej luxusních hotelů v Praze. Najdou kupce?

Na pražském realitním trhu se objevilo hned několik luxusních hotelů na prodej. Celkově může jít o miliardové transakce.

Přečíst článek

Hotelový personál si stěžuje, že zatímco turistika a ubytování v hotelích se už vrátily na úroveň před pandemií covidu-19, jejich platy se nezvýšily. Zaměstnavatelé podle nich také využili omezení cestovního ruchu během pandemie ke snížení počtu personálu i omezení hotelových služeb.

Reklama

"Hotelový průmysl se od pandemie už zotavil a ceny pokojů jsou na rekordních maximech," uvedla Gwen Millsová, šéfka odborů Unite Here. "Zaměstnanci hotelů si ale nemohou dovolit žít ve městech, kde hotely vítají své hosty. Příliš mnoho hotelových zaměstnanců musí mít dvě a někdy i tři zaměstnání, aby vyžili," dodala.

Hotel Ritz Paris

Luxus v Paříži. Nocleh v olympijské metropoli může stát hodně přes milion

Paříž se chlubí mnoha luxusními pětihvězdičkovými hotely. Na nabídku toho opravdu nejlepšího se klient musí řádně finančně připravit.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Dalibor Martínek: Airbnb znovu válcuje trh. Přestože by ho řada měst, včetně Prahy, nejraději zadupala

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme