Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Marketing v Accolade bude nově řídit Eduard Piňos

Eduard Piňos
Accolade, užito se svolením
 nst
nst

Marketing v průmyslovém developerovi Accolade bude nově řídit zkušený stratég Eduard Piňos. Firma to uvedla v tiskové zprávě.

Reklama

Piňos nastoupil na pozici Chief Marketing Officer a do Accolade přináší přes 18 let zkušeností. V poslední letech se zaměřoval především na globální marketingové strategie, kdy stál v čele několika nadnárodních týmů. 

„Kandidáta na pozici marketingového ředitele jsme vybírali opravdu pečlivě. Pokračující růst skupiny klade specifické nároky na jednotnou koordinaci i řízení napříč jednotlivými trhy, také nám ale záleželo na tom, aby nový CMO zapadl do našeho týmu. V roce 2023 pro nás byla klíčová expanze a v tomto duchu chceme i nadále pokračovat. Proto věřím, že Eduardovy zkušenosti s prací na nadnárodních projektech pomohou Accolade v udržitelném růstu a budou pro nás značným přínosem,“ uvedl Lukáš Répal, Chief Operating Officer ve skupině Accolade.

Eduard Piňos před nástupem do Accolade vedl řadu mezinárodních agenturních i in-house projektů. Se svými týmy se podílel na vytváření marketingových strategií globálních společností, jako jsou Coca-Cola nebo Škoda Auto.  

„Accolade je pro mě příkladem mimořádně úspěšné firmy, která má ve své byznysové strategii i přes svůj dynamický růst pevně zakořeněné principy udržitelnosti a ESG. Věřím, že mé zkušenosti s velkými značkami na globálním poli, které zahrnují práci s vysoce diverzifikovanými cílovými skupinami, pomohou Accolade i v dalším mezinárodním růstu,“ uvedl Piňos.

Reklama

Marketingový tým Accolade posílila v pražské kanceláři skupiny také Alexandra Drozdová, která má více než 10letou zkušenost z prostředí PR. V minulosti působila v agenturách AMI Communications a Best Communications, přičemž ve druhé z nich zastávala přes tři roky pozici Account Director. 

Na pozici seniorní marketingové specialistky nastoupila do kanceláře Accolade ve Varšavě Joanna Niemirska, která v oblasti nemovitostí působí již 14 let. Před příchodem do Accolade pracovala jako marketingová manažerka ve společnosti Colliers, jež patří ke světovým lídrům v oblasti realitních služeb a správy investic.

Distribuční centrum Shipmonk v Chebu

Evropské průmyslové parky zajímají nejen výrobní firmy, ale také velké nemovitostní fondy a investory

Průmyslové haly a parky jsou v Česku i celé Evropě na vzestupu. Souvisí to s aktuálními trendy, kdy se výrobní firmy přesouvají zpět do Evropy a chtějí být blíže svým zákazníkům. Největší zájem je o nemovitosti v atraktivní lokalitě, které splňují alespoň základní stupeň udržitelnosti. Ty jsou ostatně velmi oblíbené i mezi nemovitostními fondy, které tento typ komerčních prostor stále častěji zařazují do svých portfolií.

Přečíst článek

Průmyslová budova v Chebu získala prestižní mezinárodní ocenění.

Nejzelenější průmyslová hala světa stojí u Chebu. Má i hmyzí hotel

Splachuje se v ní dešťovou vodou, střecha je připravená pro umístění fotovoltaické elektrárny a na udržitelnost se myslelo i v jejím okolí. V areálu nejzelenější budovy na světě totiž nechybí hmyzí hotel, ještěrkoviště nebo hnízdní budky pro veverky.

Přečíst článek

Průmyslové nemovitosti „vyhrály krizi“, poptávka po nich rychle roste

Segment průmyslových nemovitostí zažil v posledních letech boom. Je to důsledek nejprve pandemie, poté i války na Ukrajině a s ní úzce související energetické krize. Právě poslední roky odhalily největší slabiny globálních dodavatelských řetězců a přiměly řadu firem k velkým změnám.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Kreativní marketing vstupuje do nové éry. Slovo si bere umělá inteligence. V Publicis Groupe budou připraveni

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme