Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

McDonald's vzdal testování objednávkového AI asistenta. Byl chybový

McDonald's vzdal testování objednávkového AI asistenta. Byl chybový
iStock
 ČTK

Americký řetězec restaurací rychlého občerstvení McDonald´s kvůli případům často absurdních omylů upouští od používání systému pro příjem objednávek z okének automobilů založeném na umělé inteligenci. Informovala o tom britská zpravodajská stanice BBC, podle které zákazníci například upozorňovali, že systém vyrozuměl, že chtějí zmrzlinu se slaninou nebo kuřecí nugety za 222 dolarů (asi 5130 korun).

Reklama

McDonald´s testování systému, který ke zpracování objednávek používá software pro rozpoznání hlasů od společnosti IBM, oznámil v roce 2019. Nyní ale sdělil, že z více než stovky poboček, kde ho zkoušel, systém do konce července stáhne. „Po pečlivém zvážení se McDonald´s rozhodl letos ukončit naše globální partnerství s IBM ve věci automatizovaného příjmu objednávek,“ uvedl řetězec v prohlášení. Dodal ale, že věří, že tuto technologii bude v budoucnu v restauracích využívat.

BBC připomíná, že objednávkový systém využívající umělou inteligenci budí od samého začátku kontroverze, které se původně týkaly hlavně toho, že nahradí lidskou práci. Ukázalo se však, že se to aspoň prozatím nestane. Navíc chyby, kterých se systém dopustil, důkladně zdokumentovali lidé na sociálních sítích.

V jednom videu na TikToku, které má 30 tisíc zhlédnutí, se mladá žena snaží přesvědčit umělou inteligenci, že chce vanilkovou zmrzlinu bez karamelu, dostane ale místo ní několik porcí másla. V jiném videu si jistá žena stěžuje, že systém její objednávku popletl, protože na účet jí připočetl devět čajů.

Tříchodové menu na Václaváku? Není problém, stačí skočit do táckárny.

Reportáž: Ani McDonald´s ani Popeyes. Na Václaváku se dá najíst rychleji a levněji

V Jídelně Světozor kousek od Václaváku je kolem poledního plno. Není divu. Tříchodové menu tam nabízí za 149 korun.

Přečíst článek

Reklama

Akcie výrobce čipů Nvidia raketově rostou

Dva se perou, třetí se směje. Nvidia je nejhodnotnější firmou, sesadila Apple i Microsoft

Americký výrobce čipů Nvidia se díky pokračujícímu růstu ceny svých akcií stal nejhodnotnější firmou na světě.

Přečíst článek

Fronta před fastfoodem

Skvělý marketing udělá z fast foodu slow food

Nemyslitelné se stalo skutečností. „Díky marketingu zvládnutému na jedničku“ čekají Češi 34 let po revoluci hodiny na smažené kuře z fast foodu. V zahraničí si ťukají na čelo.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme