Mediální obři ProSiebenSat.1 a Sky obnovili rozhovory o spojení svého byznysu v Německu

Německá mediální skupina ProSiebenSat.1 a evropský provozovatel placené televize Sky původem z Británie obnovili jednání o spojení podnikání v Německu. Agentuře Reuters to sdělily čtyři zdroje obeznámené s chystaným obchodem.
Němečtí vysílatelé se stejně jako ostatní provozovatelé televizního vysílání v Evropě snaží přetvořit podnikání tak, aby mohli konkurovat hráčům na poli on-line streamování, jako je třeba Netflix.
Netflixu v prvním čtvrtletí přibylo 1,75 milionu předplatitelů, méně než se čekalo. Americká streamovací služba to uvedla v úterý po skončení obchodování na amerických burzách. Akcie společnosti po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily o více než devět procent, posléze ale znovu oživily.
Netflix sbírá nové předplatitele jen pomalu. Růst táhnou hlavně Asiaté
Zprávy z firem
Firma Comcast, která v roce 2018 získala Sky Deutschland v rámci odkupu evropské placené televize Sky za 40 miliard dolarů, v přepočtu zhruba 878 miliard korun, spolupracuje s poradenskou firmou PJT Partners, uvedly zdroje už dříve. Sky působí také v Itálii a Británii.
Druhým největším akcionářem ProSiebenSat 1 je skupina PPF, vlastněná rodinou zemřelého Petra Kellnera. PPF začátkem tohoto měsíce zvýšila podíl v německé mediální společnosti ze 12 procent na 13,1 procenta.
Skupina PPF získala 9,1 procenta na kapitálu společnosti ProSiebenSat.1 Media SE (ProSieben), jejíž akcie jsou obchodovány na frankfurtské burze. PPF to oznámila v tiskové zprávě. PPF se tímto stává druhým největším akcionářem ProSieben po společnosti MFE italského mediálního magnáta a politika Silvia Berlusconiho.
PPF se po Berlusconim stala druhým největším akcionářem mediální ProSieben
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.