Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Miliardář Fuxa rozšiřuje mediální impérium. Po Hrotu kupuje Mediář

Ondřej Aust a Richard Fuxa, spolumajitelé serveru mediar.cz
NewsMedia
Stanislav Šulc
sta

Richard Fuxa vlastní největší síť venkovní reklamy u nás BigBoard. V posledních měsících ale buduje mediální společnost, pod kterou vedle podílu ve vydavatelství ekonomického týdeníku Hrot dále spadá lifestylový web Flowee nebo metropolitní zpravodajství PrahaIN.

Zpravodajský web Médiář, specializovaný na média a marketing, má nového majitele. Tím se stala skupina BigBoard, jednička na českém trhu venkovní reklamy. Ve firmě News Media, která Médiář vydává, získává společnost BigBoard Praha celkem 70 %. Odkoupila celý dosavadní 50% podíl, který vlastnila firma Global Marketing, rodinný podnik Michala a Ivany Bařinových, a k tomu 20 % získala od šéfredaktora Médiáře Ondřeje Austa. Aust si ponechává 30 %, zůstává šéfredaktorem webu i ve vedení vydavatelské firmy. Druhým jednatelem se za BigBoard stává Marek Pavlas. Transakce byla podepsána ve středu 6. dubna, její finanční detaily se zúčastněné strany rozhodly nezveřejňovat.

„Produkce vydavatelství News Media vhodně doplňuje naše dosavadní mediální aktivity a dále rozšíří náš online byznys. Dohodli jsme se rovněž, že v průběhu následujících tří let budeme významně investovat do rozvojových projektů Médiáře,“ říká Richard Fuxa, spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti BigBoard Praha.

Elon Musk

Musk získal téměř desetinový podíl v jeho oblíbeném Twitteru, akcie firmy vystřelily nahoru

Generální ředitel společnosti Tesla a nejbohatší člověk na světě Elon Musk v poslední době získal podíl 9,2 procenta v sociální síti Twitter. Vyplývá z pondělního prohlášení pro americké regulační úřady, uvedla agentura Reuters. Akcie Twitteru – který Musk rád a často využívá k marketingu – před zahájením obchodování na americké burze vyletěly až o 26 procent. Musk se stal největším akcionářem populární sítě.

Přečíst článek

Kdo je Richard Fuxa?

Skupina BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem outdoorových reklamních ploch, který na českém trhu venkovní reklamy má víc než 50% podíl. Richard Fuxa je šéfem a zároveň 20% vlastníkem skupiny, 20 % v ní má společnost Touzimsky Media spravovaná Janem Veverkou, většinových 60 % drží slovenská mediální skupina Joj Media House. BigBoard čerstvě vstoupil do ekonomického týdeníku Hrot, vydává také lifestylový web Flowee či metropolitní zpravodajství PrahaIN.

Do další éry Médiáře přináší silný impuls. „Po 11 letech fungování je současný Médiář v optimální obsahové, personální i ekonomické formě. A díky BigBoardu dostane o mnoho širší zásah,“ uvádí šéfredaktor webu Aust. „Do marketingových a eventových aktivit Médiáře se bude moci aktivně zapojit BigMedia jako servisní agentura BigBoardu a obě strany tak účinně využijí vzájemných synergií," Richard Fuxa.

Od roku 2011 Ondřej vydával Médiář sám, na podzim 2014 jsme založili společnou vydavatelskou firmu News Media. Ta je zisková od počátku svého fungování, navíc jeden úspěšný, částečný exit už má za sebou, šlo o odprodej soutěžní přehlídky AppParade v roce 2018,“ rekapituluje Michal Bařina, jednatel firmy Global Marketing a dosavadní obchodní ředitel Médiáře. „Sedm a půl roku od založení tohoto mediálního startupu tak mohu konstatovat, že potvrdil svou životaschopnost a vyplácí se,“ uzavřel.

Chata Krkonoše

Chata za cenu menšího bytu v Praze? Realita, za covidu ceny vyskočily na dvojnásobek

Ceny chat a chalup se v posledních dvou letech, kdy Česko zasáhla epidemie covidu-19, ve všech krajích v průměru zdvojnásobily. Letos realitní makléři očekávají stagnaci nebo jenom mírný růst cen rekreačních nemovitostí ovlivněný inflací.

Přečíst článek

V centru Prahy otevřel nový luxusní hotel Andaz

Pětihvězdičkový hotel Andaz Prague, který provozuje hotelová sít Hyatt, se nachází v historickém centru Prahy na Senovážném náměstí. Nabízí 152 pokojů, 24 apartmánů a 5 konferenčních místností navržených v partnerství s madridským designérským studiem Brime Robbins.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme