Místo podnikání: Správný výběr jako první krok k profesionálnímu byznysu

Pokud se rozhodnete podnikat, budete potřebovat oficiální místo podnikání. Jde o adresu, která je zapsána v živnostenském rejstříku. Je to nutnost, bez které se neobejdete. Na výběr máte z více možností.
Výběr místa podnikání
Mnoho OSVČ jako sídlo svého podnikání uvádí adresu trvalého bydliště. Jde o jednoduché řešení, nemusíte totiž řešit nic navíc. Může to být ale problematické – sídlo lze veřejně dohledat a může to tak narušit vaše soukromí. Navíc domácí adresa mnohdy nezajistí profesionální image a je lepší hledat jiné alternativy.
Pokud ke svému podnikání využíváte fyzické prostory – kancelář nebo nějakou provozovnu, pak lze použít tuto adresu (se souhlasem majitele). Jenže v mnoha oborech se obejdete bez těchto prostor. Co tedy dělat, pokud nechcete sdílet adresu svého bydliště?
Jako vhodné řešení se nabízí virtuální kancelář. Nemusíte shánět fyzické prostory, zachováte si své soukromí, a přitom si můžete vybrat adresu v atraktivní oblasti, což dokáže zvýšit vaši důvěryhodnost. Výhodou je, že získáte nejen adresu, ale i řadu praktických služeb, které přijdou vhod.
Řada výhod
Výhody virtuálního místa podnikání jsou jasné. Ochrana soukromí, prestižní adresa, ale i úspora nákladů. Nemá smysl pronajímat si prostory, pokud je nepotřebujete. Pokud navíc vyberte spolehlivého poskytovatele, můžete využívat různé služby, které vám podnikání usnadní.
Společnost MojeSidlo je největším poskytovatelem na Slovensku, do čtyř let se navíc chtějí stát číslem jedna i u nás. Nabízí rozmanité adresy ve velkých městech, a to v Česku i na Slovensku. Můžete tak klidně rovnou expandovat i do zahraničí. Všechny nemovitosti mají ve vlastnictví, nemusíte se tak obávat, že byste adresu museli brzy měnit. A kromě toho nabízí i řadu dalších benefitů.
Snadnější administrativa
Virtuální kancelář si můžete zařídit zcela online bez zbytečných složitostí. Stejně tak i následnou správu zvládnete v rámci jedinečné aplikace – administrativu tak budete mít v kapse. V aplikaci najdete přehled doručených zásilek včetně základního infa. Na pár kliknutí se můžete rozhodnout, co s nimi uděláte. Lze je nechat naskenovat, během pracovní doby budete mít do 30 minut k dispozici elektronickou verzi dokumentu. Nebo si je jednoduše nechte přeposlat, či skartovat.
Pošta vám standardně bude chodit jednou měsíčně, ale interval může být i kratší. Vybrané zásilky lze přeposlat do druhého dne. A nemusíte ani řešit čas a místo doručení. Díky připravovanému ListoBOXU si zásilku vyzvednete kdykoli se vám to hodí. Je totiž k dispozici 24/7 a hodí se tak i pro podnikatele s nepravidelnou pracovní dobou nebo nabitým rozvrhem.
Praktické tipy pro výběr
Pokud zvažujete, jaké místo podnikání vybrat, je dobré zvážit několik faktorů. Mnoho podnikatelů preferuje virtuální kancelář. Základní balíček vás vyjde na pár korun měsíčně. Můžete ale zvolit i komplexnější řešení a získat tak skvělé služby společně s prestižní adresou. Balíček služeb si můžete přizpůsobit na míru, aby odpovídal vašim potřebám.
Jestliže hledáte způsob, jak pokročit ve svém podnikání, s adresou na atraktivním místě můžete rychleji růst a upoutat pozornost více potenciálních zákazníků. A pokud teprve začínáte, je dobré myslet do budoucna, na prestižnějším místě zvládnete snáze budovat image. Zároveň tak vyřešíte svou právní povinnost – bez oficiální adresy se neobejdete. Nemusíte přitom veřejně sdílet své bydliště.
Výběr vhodného místa podnikání je klíčový pro každého podnikatele. Díky modernímu řešení v podobě virtuální kanceláře si můžete usnadnit administrativu, podpořit profesionální image důvěryhodnost, a navíc si užívat řadu skvělých služeb.