Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Módní domy Saint Laurent a Brioni přestanou používat pravou kožešinu

Yves Saint Laurent
iStock
 ČTK

Módní značky Saint Laurent a Brioni přestanou používat k výrobě svých luxusních oděvů a módních doplňků kožešinu. Oznámila to jejich mateřská společnost Kering.

 Firmy jednají pod tlakem ochránců zvířat a z obavy o životní prostředí. Oba módní domy byly v koncernu poslední, kdo kožešinu ještě zpracovával.

„Nadešel čas udělat další krok vpřed tím, že ukončíme používání kožešin ve všech našich kolekcích. Svět se spolu s našimi klienty změnil a luxus se tomu přirozeně musí přizpůsobit,” řekl předseda představenstva a generální ředitel společnosti Kering François-Henri Pinault. Podle firemního sdělení nebude kožešina zastoupena v jejích výrobcích od podzimní kolekce na rok 2022.

Pařížská 17

Bakala prodal ztrátové butiky na Pařížské ulici v Praze

Miliardář Zdeněk Bakala prodal ztrátovou firmu Luxury Brand Management (LBM) provozující butiky v Pařížské ulici v centru Prahy podnikateli Martinu Hesovi.

Přečíst článek

Ke stejnému kroku se postupně odhodlávaly ostatní módní značky pod střechou Keringu. První ho ohlásila firma Gucci a za ní následovaly Balenciaga, Bottega Veneta a Alexander McQueen. Ze svých kolekcí kožešinu vyřadily i jiné firmy jako je Armani, Hugo Boss nebo Chanel.

Oznámení Keringu přivítala organizace na ochranu zvířat FBB, kterou založila francouzská herečka Brigitte Bardotová. Organizace je označila za významný signál a vyzvala luxusní koncern LVMH, pod nějž spadají značky Louis Vuitton, Céline, Givenchy, Dior a další, aby ho následoval.

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

Virgil Abloh

Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White

Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme