Módní skupinu Digital People ovládla slovenská Across e-commerce

Společnost Across e-commerce získala většinový podíl ve společnosti Digital People, která zastřešuje módní značky a e-shopy ZOOT, Different, Urban Store a Bibloo.
Společnost Across e-commerce se s podílem 50,01 procenta stane majoritním vlastníkem a získává tím také pravomoci exekutivně řídit skupinu Digital People. Podíl získala od investiční skupiny Natland. Další detaily obchodu, který už před časem odsouhlasil antimonopolní úřad, podléhají obchodnímu tajemství a nebudou zveřejněny.
„Firmy jsou připraveny na to, abychom zajistili zásadní skokový posun celého byznysu v rámci regionu CEE, což vnímáme jako ohromnou příležitost a výzvu,“ uvedl Julius Strapek, zakladatel skupiny Across.
Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?
Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice
Leaders
Digital People v tržbě loni překonala dvě miliardy korun, po odečtení vráceného zboží tržby činily 1,4 miliardy korun. Skupina se nyní hodlá soustředit především na posílení pozice v zahraničí. Zároveň pracuje na výrazném zrychlení dopravy.
Skupina Across Private Investments, do níž spadá právě Across e-commerce, působí na Slovensku už dvacet let. Jako finanční investor se angažuje v několika oblastech, především turismu a hotelnictví, zdravotnictví, realitách, energetice a e-commerce.
Ropa Brent vystoupala nejvýš za sedm let. Můžou za to teroristé z Jemenu
Money
Pojišťovnu Direct povede po Pavlu Řehákovi Michal Řezníček, který měl dosud v pojišťovně na starosti veškeré obchodní aktivity. Řehák se nově soustředí na strategickou podporu pojišťovny a dalších firem ve skupině, uvedla firma. Základy nynější skupiny položil Řehák v roce 2015 koupí pojišťovny Triglav a vznikem Direct pojišťovny. Již po třicítce mohl Řehák odejít do důchodu a díky působení v České pojišťovně by až do konce života neměl nouzi o peníze. To by však pro nebyl žádný život, prozradil Řehák v dřívější epizodě pořadu Victory Club.
Pády jsou součástí cesty k úspěchu, hoďte je za hlavu a jděte dál, říká zakladatel pojišťovny Direct Řehák
Newstream TV
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.