Musk opět šokuje. Chce změnit logo Twitteru na „X“. A možná zajde ještě dál

V noci ze soboty na neděli majitel sociální sítě Twitter Elon Musk ukázal uživatelům nové logo této sítě. Stalo se jím písmeno X. Změn však nejspíš bude daleko víc. A mohou se týkat jména sítě i domény, na které síť funguje.
[[Twitter status: https://twitter.com/elonmusk/status/1682978324375543808?s=20]]
Elon Musk necelý rok po převzetí sociální sítě Twitter rozhodl, že radikálně změní její podobu. A to z proslulého modrého ptáka na prosté písmeno X. Pokračuje tak v rozsáhlých změnách, kterými sociální síť pod jeho vlastnictvím prochází. Změnu brandu předznamenala již změna formálního vlastníka sítě, k níž došlo v dubnu letošního roku. Tehdy Musk převedl akcie sociální sítě ze společnosti Twitter Inc. na společnost X Corp.
A server Variety spekuluje, že Musk možná zajde ještě dál a síť formálně přejmenuje. Opět na písmeno X. Podle Variety totiž V noci ze soboty na neděli majitel sociální sítě Twitter Elon Musk ukázal uživatelům nové logo této sítě. Stalo se jím písmeno X. Změn však nejspíš bude daleko víc. A mohou se týkat jména sítě i domény, na které síť funguje.
Twitter roste
Podle měření prodejce internetových obchodů Shopify přitom Twitter.com byla v roce 2022 čtvrtou největší internetovou doménou na světě. Podle Cloudflare, která zajišťuje bezpečný chod velkých internetových domén a pomáhá jim proti pádu při velké návštěvnosti, přitom Twitter v roce 2021 byl na deváté příčce, o rok dříve na desáté. Popularita Twitteru tak roste.
Elon Musk Twitter koupil v loňském roce po měsících tahanic s dosavadním vedením. Cena transakce se vyšplhala na 44 miliard dolarů a podle odborníků Musk sociální síť bez funkčního obchodního modelu značně přeplatil.
Musk je nejúspěšnějším uživatelem Twitteru s více než 149 miliony sledujících uživatelů.
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.