Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Němci věří papíru. Vydavatelství Burda Verlag chce vydávat tištěné magazíny i za 10 let

Německý vydavatel Burda Verlag sází na tištěnou podobu časopisů i po roce 2034
iStock
 ČTK

Společnost Burda Verlag hodlá vydávat své časopisy, jako je zpravodajský magazín Focus, na celebrity zaměřený Bunte nebo módní časopis Elle, i po roce 2034 v tištěné podobě. Rozhodla se tak navzdory probíhající digitální transformaci, protože věří, že tištěná varianta pro ni bude i nadále zisková, pokud ji bude dělat dobře. Agentuře DPA to řekla spolumajitelka vydavatelské divize mediální skupiny Manuela Kamppová-Wirtzová.

Reklama

„Jsme přesvědčeni, že print zůstane atraktivním a ziskovým obchodním modelem i v příštích deseti letech, pokud bude provozován skvěle,“ uvedla Kamppová-Wirtzová. „Za deset let bude tisk stále tvořit polovinu našich příjmů,“ dodala. Druhou polovinu podle ní budou generovat digitální příjmy a alternativní obchodní modely společnosti Burda Verlag.

Mediální domy nyní přecházejí na digitální modely fungování. Podle DPA je velkou otázkou, jakou roli budou tištěné noviny a časopisy v budoucnu hrát a zda si je Němci budou nadále kupovat v trafikách a předplácet. Vydavatelství Burda uvádí, že v přímém prodeji prodává nejvíce výtisků v supermarketech. Celkově prodává třetinu vydání prostřednictvím předplatného a dvě třetiny v přímém prodeji.

Burda patří již několik desetiletí k velkým jménům v německém mediálním byznysu. Skupina, která sídlí v Mnichově a Offenburgu ve spolkové zemi Bádensko-Württembersko, má ve svém vydavatelském portfoliu 143 pravidelně vydávaných titulů.

V socialistickém Československu proslul stejnojmenný měsíčník Burda Moden, jenž nesl příjmení své zakladatelky. Ženy si ho mezi sebou půjčovaly a oblečení si šily podle jeho střihů. V roce 1987 začal Burda Moden jako první západní časopis vycházet v ruštině v Sovětském svazu. Dnes je na trhu i jeho česká verze.

Reklama

Tištěná média zažívají celosvětově pokles zájmu. V České republice přestane skupina Mafra ke konci srpna vydávat v tištěné podobě deník Lidové noviny s více než 130letou tradicí.

Richard Lugner

V 91 letech zemřel rakouský miliardář. V červnu měl svatbu

Ve věku 91 let v pondělí zemřel známý rakouský miliardář a podnikatel Richard Lugner, informují rakouská média. Lugnerovo jméno bylo spojováno především s každoročním vídeňským plesem v opeře, kam zval hvězdy showbyznysu z celého světa, připomíná agentura APA.

Přečíst článek

Zemřela Susan Wojcickiová, bývalá šéfka YouTube a klíčová osobnost Googlu.

Zemřela bývalá šéfka YouTube Susan Wojcickiová

Zemřela Susan Wojcickiová, bývalá šéfka YouTube a klíčová osobnost Googlu. Ve věku 56 let podlehla rakovině plic.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Vnímání luxusu se mění: prestiž nahrazuje minimalismus a zásady

Olívia Lacenová: Vnímání luxusu se mění. Prestiž nahrazuje minimalismus a zásady

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme