Němci věří papíru. Vydavatelství Burda Verlag chce vydávat tištěné magazíny i za 10 let
Společnost Burda Verlag hodlá vydávat své časopisy, jako je zpravodajský magazín Focus, na celebrity zaměřený Bunte nebo módní časopis Elle, i po roce 2034 v tištěné podobě. Rozhodla se tak navzdory probíhající digitální transformaci, protože věří, že tištěná varianta pro ni bude i nadále zisková, pokud ji bude dělat dobře. Agentuře DPA to řekla spolumajitelka vydavatelské divize mediální skupiny Manuela Kamppová-Wirtzová.
„Jsme přesvědčeni, že print zůstane atraktivním a ziskovým obchodním modelem i v příštích deseti letech, pokud bude provozován skvěle,“ uvedla Kamppová-Wirtzová. „Za deset let bude tisk stále tvořit polovinu našich příjmů,“ dodala. Druhou polovinu podle ní budou generovat digitální příjmy a alternativní obchodní modely společnosti Burda Verlag.
Mediální domy nyní přecházejí na digitální modely fungování. Podle DPA je velkou otázkou, jakou roli budou tištěné noviny a časopisy v budoucnu hrát a zda si je Němci budou nadále kupovat v trafikách a předplácet. Vydavatelství Burda uvádí, že v přímém prodeji prodává nejvíce výtisků v supermarketech. Celkově prodává třetinu vydání prostřednictvím předplatného a dvě třetiny v přímém prodeji.
Burda patří již několik desetiletí k velkým jménům v německém mediálním byznysu. Skupina, která sídlí v Mnichově a Offenburgu ve spolkové zemi Bádensko-Württembersko, má ve svém vydavatelském portfoliu 143 pravidelně vydávaných titulů.
V socialistickém Československu proslul stejnojmenný měsíčník Burda Moden, jenž nesl příjmení své zakladatelky. Ženy si ho mezi sebou půjčovaly a oblečení si šily podle jeho střihů. V roce 1987 začal Burda Moden jako první západní časopis vycházet v ruštině v Sovětském svazu. Dnes je na trhu i jeho česká verze.
Tištěná média zažívají celosvětově pokles zájmu. V České republice přestane skupina Mafra ke konci srpna vydávat v tištěné podobě deník Lidové noviny s více než 130letou tradicí.
Ve věku 91 let v pondělí zemřel známý rakouský miliardář a podnikatel Richard Lugner, informují rakouská média. Lugnerovo jméno bylo spojováno především s každoročním vídeňským plesem v opeře, kam zval hvězdy showbyznysu z celého světa, připomíná agentura APA.V 91 letech zemřel rakouský miliardář. V červnu měl svatbu
Leaders
Zemřela Susan Wojcickiová, bývalá šéfka YouTube a klíčová osobnost Googlu. Ve věku 56 let podlehla rakovině plic.Zemřela bývalá šéfka YouTube Susan Wojcickiová
Leaders
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.