Optika Alensa zvítězila v soutěži Visa Czech Top

Propojení on-line a off-line prodejního kanálu vyneslo společnosti Alensa první místo v soutěži Visa Czech Top Shop za měsíc březen. Ocenění si firma převzala z rukou Kateřiny Pauzarové, zástupkyně titulárního partnera soutěže společnosti Visa, Marka Růžičky, generálního ředitele společnosti BankID a partnera soutěže.
Alensa dokázala, že kamenná prodejna nemusí být pouze doplněk k e-shopu, ale dokáže celý zákaznický zážitek posunout o úroveň výše. Na prodejně najdete volně přístupné obrazovky, kde si zákazník může nejenom prohlížet celý Alensa e-shop, ale po přihlášení do svého zákaznického účtu také naskenovat jakékoliv vystavené brýle. Po naskenování se zobrazí veškeré informace o produktu a následně je možné dále konfigurovat svou objednávku, a to například přidáním skel nebo doplňků.
Propojení on-line a off-line
Tímto propojením on-line a off-line kanálu dokáže Alensa vytvořit jednu společnou nákupní cestu. Dalším znakem velice dobrého omnichannel konceptu jsou také digitální cenovky, které zajišťují, že ceny zboží na prodejně jsou stále stejné jako na e-shopu. Případné změny se propíšou automaticky. Obsluha navíc nemusí měnit ceny ručně a má více prostoru pro obsluhu a zákazníky.
„Pražská prodejna Alensa v Lazarské ulici zaujala naše inspektory čistým designem, velice dobrým osvětlením, výbornou navigací pro nakupujícího i přehledností vystaveného zboží. Při hodnocení jsme také ocenili velmi dobrou venkovní visibilitu prodejny, přístup k bezhotovostním platbám na prodejně i příjemné a profesionální vystupování personálu. Optika Alensa je tak perfektním místem pro všechny, kteří hledají kompletní a skvělý servis ohledně svého zraku. K vítězství moc gratulujeme,“ uvedla Markéta Němcová, manažerka soutěže Visa Czech Top Shop.
Kompletní péče o zrak na jednom místě zajistila výhru pro Alensu v měsíci březnu v soutěži Visa Czech Top Shop. Druhé místo v hodnocení inspektorů obsadila prodejna s městskou módou Buzz, třetí skončil ostravský Fajn sekáč. Newstream je mediálním partnerem soutěže.
Optika Alensa v pražské Lazarské boduje v soutěži Visa Czech Top Shop
Zprávy z firem
Sluneční i dioprické brýle
Marek Růžička, výkonný ředitel společnosti BankID, k tomu dodává „Když se řekne moderní prodejna, tak je to pro mě něco, co může zákazník přímo zažít. Zde si může všechny brýle rovnou vzít z krásných čistých vitrín, nic mu nepřekáží, nemusí žádat obsluhu. Každé brýle jsou vybaveny speciálním čipem, jsou tedy chráněné, ale přitom nezpůsobují zákazníkovi žádný diskomfort při zkoušení“.
Blíže koncept prodejen Alensa vysvětluje Ján Lacina, manažer pobočkové sítě Alensa. „Snažíme se, aby naši zákazníci našli v našem showroomu komplexní produkty pro své oči. Nabízíme velké množství slunečních a dioptrických brýlí, široký sortiment kontaktních čoček a dále máme na prodejně k dispozici špičkové vybavení pro měření zraku, na kterém je možné měřit dioptrie až na jednu setinu dioptrie. Vítězství v soutěži Visa Czech Top Shop nás velmi těší a utvrzuje nás v tom, že směr, který jsme pro naše prodejny a e-shopy zvolili, je správný.“
Program Česko platí kartou, který probíhá pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání digitálních plateb až na šest měsíců zdarma. Jedním z partnerů tohoto programu je také společnost Visa, která se v této souvislosti zaměřuje na podporu bezhotovostních plateb a zlepšení platební kultury v České republice mimo jiné i prostřednictvím edukace a osvěty.
Soutěž Visa Czech Top Shop už zná vítěze prvního pololetí v kategorii Česko platí kartou
Zprávy z firem
O soutěži Visa Czech Top Shop
Ocenění Visa Czech Top Shop je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích.
Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za měsíc květen. Nejlépe inspektoři hodnotili prodejnu České mincovny v pražské Havelské ulici, která moderním způsobem spojuje tradiční řemeslo ražby mincí s uměním. Druhou příčku obsadila prodejna sportovních potřeb Intersport v OC Westfield Chodov. Třetí skončila prodejna české společnosti Botanicus v Ostré u Lysé nad Labem, která vyrábí přírodní kosmetiku a potraviny.
Květnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje veřejnosti umění ražby mincí
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.