Novým generálním ředitelem Mattoni 1873 bude Ondřej Postránský
Novým generálním ředitelem (CEO) Mattoni 1873 bude od 1. dubna Ondřej Postránský. Majitel a dosavadní generální ředitel Alessandro Pasquale se posouvá do pozice výkonného prezidenta skupiny. Chce se do budoucna věnovat více práci v Evropské asociaci výrobců minerálních vod, jejímž je prezidentem, uvedla společnost.
Postránský dosud ve firmě pracoval jako ředitel strategického marketingu Mattoni 1873. Do firmy nastoupil v roce 2002 krátce po absolvování VŠE v Praze, postupně prošel řadou marketingových pozic. V roce 2008 se stal ředitelem marketingu odpovědným za kompletní portfolio značek v České republice a na Slovensku. Od roku 2016 ve své dosavadní pozici ředitele strategického marketingu řídil strategii značek Mattoni 1873 na všech trzích, kde skupina působí.
Investiční a developerská skupina Passerinvest jmenovala Eduarda Forejta novým ředitelem rozvoje obchodu. Rozšířila tak jeho dosavadní pozici o aktivity spojené s rozvojem obchodního týmu, plánováním a kontrolou obchodních aktivit i péči o klienty a partnery. Vzhledem k tomu, že se jedná o rozšíření pracovní pozice, zůstává i nadále ve Forejtově kompetenci rozvoj podnikatelských aktivit a akvizic firmy.Šéf akvizic společnosti Passerinvest Forejt bude nově zodpovědný i za rozvoj obchodu
Zprávy z firem
„Těší mne, že se už víc než 20 let mohu osobně podílet na budování a rozvoji skupiny. Moje vize Mattoni 1873 je postavena na lidech, našich spotřebitelích a našich zaměstnancích, a čerpá z jedinečných základů a hodnot, z nichž vychází úspěch Mattoni 1873. Zároveň pokračujeme v cestě k plné cirkularitě nápojových obalů a udržitelnosti našeho podnikání,“ uvedl Postránský.
Od jedné stáčírny k lídru středoevropského trhu
Mattoni 1873, skupina kolem mateřské společnosti Mattoni 1873 a. s., je největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Alessandro Pasquale reprezentuje již druhou generaci v čele rodinného podniku. Z jedné stáčírny minerálních vod v Kyselce u Karlových Varů se firma postupně rozrostla na lídra středoevropského trhu nealkoholických nápojů, spojuje minerální a pramenité vody ze střední Evropy i světové nápojové značky. Alessandro převzal vedení společnosti od svého otce v roce 2007 a rozšířil rodinný podnik z ČR do osmi evropských zemí, v nichž vyrábí v 11 závodech a zaměstnává na 3200 lidí.
Novým generálním ředitelem kopřivnické automobilky Tatra Trucks se od 1. dubna stane Lukáš Andrýsek. Má za úkol zvýšit výrobní kapacity Tatry a optimalizovat průchod zakázek firmou, aby dokázala uspokojit rostoucí poptávku zákazníků. Dosavadní generální ředitel Pavel Lazar bude řídit připravovanou společnost Tatra Classic zastřešující aktivity v muzejnictví a stane se předsedou dozorčí rady společnosti Tatra Trucks, uvedla firma ze skupiny Czechoslovak Group miliardáře Michala Strnada.Novým šéfem Tatry Trucks bude Lukáš Andrýsek. Za úkol má zvýšit výrobu
Zprávy z firem
Evropská asociace výrobců minerálních vod (Natural Mineral Waters Europe, NMWE), v jejímž čele Pasquale je od června 2022, se zaměřuje na ochranu a propagaci přírodních minerálních a pramenitých vod v Evropě. Zároveň klade stále větší důraz na udržitelnost podle principů cirkulární ekonomiky.
„Jako prezident NMWE se chci nyní intenzivně věnovat rozvoji celého segmentu i budoucnosti kategorie minerálních vod na evropské úrovni. Právě teď můžeme například pomoci tomu, aby výroba pramenitých a minerálních vod využila jedinečnou šanci stát se skutečně plně cirkulární. Dělba pravomocí uvnitř skupiny Mattoni 1873 je proto logickým a odpovědným krokem,“ řekl Pasquale.
V ČR vyrábí skupina vedle tradiční minerální vody Mattoni také pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká Kyselka, dále značky nealkoholických nápojů Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew a další. Distribuuje také snacky značky Lay’s. Své produkty v současnosti Mattoni 1873 vyváží téměř do 20 zemí a jako mateřská společnost vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku.
Novým generálním ředitelem skupiny e-shopů Mall Group se stal dosavadní šéf UNO Hypermarché v Alžírsku Jean Charretteur. Nahradil Jakuba Střeštíka. Skupina uvedla, že Charretteur zároveň bude ředitelem obchodu s elektronikou CZC, kde převezme část aktivit od odcházející Jitky Dvořákové.Mall Group má nového šéfa. Je jím Francouz Jean Charretteur. Povede i CZC
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.