Oceněný Lidl Na Příkopech už má svoji plaketu
Zástupci společnosti Lidl převzali ocenění pro vítěze měsíce února v soutěži Visa Czech Top Shop, kterou společnost získala za svou prodejnu Na Příkopech v centru Prahy. Předávání plakety vítězi probíhalo v kulisách bankovního trezoru.
Ulice Na Příkopech je dlouhodobě nejdražší adresou v České republice, kde se pohybuje velké množství turistů, zaměstnanců okolních kanceláří i pražských rezidentů. „Umístění v centru Prahy, ale bez možnosti parkování, ji předurčuje jako obchod pro každodenní malé nákupy „cestou kolem“. S tím se musela prodejna vypořádat a přizpůsobit své prostředí tak, aby právě tomuto účelu vyhovovala. Lidl tak zvolil vzdušné rozmístění regálů s širokými uličkami, které pojmou i nával v denních špičkách a samoobslužné pokladny, které pomůžou rychleji odbavit větší množství zákazníků s menším množstvím položek v košíku,“ okomentovala manažerka soutěže VCTS pro ČR Markéta Němcová.
Prodejna je kromě toho specifická také prostorem, ve kterém se nachází. Najdete ji v historické budově, ve které dříve fungovala Československá obchodní banka.
„Ocenění Visa Czech Top Shop si velice vážíme. Prodejna Na Příkopě je jedna z našich nejzajímavějších prodejen, k jejíž výstavbě jsme vzhledem k umístění v historickém centru Prahy museli přistupovat velice citlivě. Zákazníci se v prodejně setkají s řadou atypických prvků, kterým vévodí velký trezor ještě z dob, kdy v historické budově fungovala Československá obchodní banka a který jsme se po dohodě s památkáři rozhodli zachovat. Jsme proto rádi, že nás přístup a také prodejnu jako takovou ocenila i odborná porota,“ řekl mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.
A jak probíhalo předávání ocenění v kulisách bankovního trezoru? Podívejte se do galerie:
Inspektoři soutěže hodnotili vysokými známkami design prodejny i zákaznický servis, které se plně přizpůsobily místu i budově, což nové Lidl prodejně vyneslo vítězství a kvalifikaci do finálové dvanáctky. Slavnostní předávání proběhlo přímo v oceněné prodejně. Cenu si z rukou zástupců titulárního partnera soutěže, společnosti Visa, Josefa Kunčara, Director Acceptance & Acquirers pro Česko, Slovensko a Maďarsko (první zprava) a Petra Poláka, Country manager pro Českou republiku (druhý zprava) převzal jednatel společnosti Lidl pro Českou republiku Zdeněk Jerie (uprostřed) a vedoucí regionálního úseku nemovitostí Petr Pořízek.

Pogratulovat přišel i Petr Hauba, ČSOB-Director B-2 Sales, Acquiring and E-commerce. Události se zúčastnila také Katarína Krajčovičová za mediálního partnera newstream.cz a zástupci organizátora soutěže Markéta Němcová a Jiří Beran.
Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze.
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.