Optika Alensa v pražské Lazarské boduje v soutěži Visa Czech Top Shop
Kompletní péče o zrak na jednom místě zajistila výhru pro Alensu v měsíci březnu v soutěži Visa Czech Top Shop. Druhé místo v hodnocení inspektorů obsadila prodejna s městskou módou Buzz, třetí skončil ostravský Fajn sekáč. Newstream je mediálním partnerem soutěže.
Vítězem měsíce března se stala pražská prodejna Alensa v Lazarské ulici. Tato nová optika nabízí svým zákazníkům kompletní péči o zrak na jednom místě. Najdeme zde bohatý výběr sortimentu od kontaktních čoček, přes dioptrické a sluneční brýle až po doplňky a příslušenství. V prodejně zdarma měří zrak a udělají i další typy očních vyšetření, na které se zákazníci mohou pohodlně objednat a vyhnout se tak případnému nepříjemnému čekání.
Prodejna zaujme svým čistým designem, osvětlením a potěší i výbornou navigací nakupujícího a přehledností vystaveného zboží. Inspektoři také ocenili velmi dobrou venkovní visibilitu prodejny a příjemné, profesionální a nápomocné vystupování personálu. Optika Alensa je tak ideálním místem pro všechny, kteří hledají kvalitní a kompletní servis ohledně svého zraku.
Letošní, již třetí, ročník soutěže Visa Czech Top Shop otevřel svou lednovou výhrou LEGO® Store na pražském Chodově. U prodejny inspektoři soutěže ocenili, že není jen obyčejným místem, kde se prodává stavebnice, ale rájem pro milovníky těchto barevných kostiček. Prodejna bodovala nejen díky unikátnímu konceptu, ale také díky užití digitálních technologií, výbornému personálu nebo lokálním referencím na českou kulturu. Newstream je mediálním partnerem soutěže.Nákup lega může být hravý zážitek i pro dospělé, ocenili inspektoři soutěže Visa Czech Top Shop
Zprávy z firem
V březnu inspektoři soutěže navštívili také prodejnu městského ležérního oblečení Buzz v pražském OC Westfield Chodov, která se v jejich hodnocení dostala na druhé místo. V Buzz mají městský lifestyle ve své DNA a podřídili mu i design svého obchodu. Kombinace bílé a šedé barvy spolu s dostatečným osvětlením dává vyniknout vystavenému oblečení a působí fresh a vzdušným dojmem.
Inspektory velmi zaujaly moderní technologie, které se na prodejně nachází v podobě několika obrazovek. Na každé vidíme prezentaci jiného zboží, která láká zákazníka k dalšímu a dalšímu prohlížení a objevování. Milý a slušný personál je v případě potřeby připraven poskytnout radu a pomoc ohledně výběru a nákupu.
Velice sympatický koncept, který podporuje myšlenku udržitelnosti a inspetoři jej v březnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop ocenili třetím místem, nabízí prodejna Fajn sekáč v ostravském obchodním centru Galerie. Nejde o klasický second hand s hromadou nevzhledně poházeného oblečení. Misí Faj sekáče je ukázat, že i nakupování oděvů z druhé ruky může být příjemné. Ve Fajn sekáči si zakládají na tom, že každý kousek, který se na jejich prodejnu dostane, je pečlivě prohlédnutý a vybraný.
Inspektoři soutěže ocenili přehledné uspořádání prodejny a vystavení zboží i dobrou navigaci uvnitř obchodu. Dále ocenili i to, že design prodejny je přizpůsobený myšlence udržitelnosti - interiér je z velké části tvořený ze dřeva. Pro výrobu vybavení prodejny byly totiž použity dřevěné přepravní palety, které tímto způsobem získaly nové uplatnění.
Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Lidl v centru Prahy v ulici Na Příkopě. Druhý skončil obchod Bioday v pražských Arkádách. A konečně třetí místo patří prodejně Globus Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách.Únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop je prodejna s trezorem
Zprávy z firem
Dana Běloušková, která je členkou finálové poroty soutěže Visa Czech Top Shop, působí dvacet let v agentuře POS Media, která se zabývá reklamou a marketingem na prodejnách. Za tu dobu se obor offline reklamy hodně změnil. O její profesní cestě, trendech v POS reklamě i o tom, jak vidí budoucnost tohoto marketingového odvětví si povídala s Tomášem Hájkem z portálu mistoprodeje.cz.Máte jen pár vteřin. Když nezaujmete, nevyděláte, říká manažerka přes offline reklamu
Zprávy z firem
Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za rok 2022. V hlavní kategorii hodnocení zákaznického zážitku se jím stala prodejna a showroom Ski a Bike Centrum Radotín. V kategorii Česko platí kartou zvítězila Kuchyně 4 you a cena čtenářů Newstream.cz zamířila do Mototechny Drive. Soutěž tak úspěšně ukončila svůj druhý ročník. Jejím cílem je hodnotit a oceňovat kamenné prodejny po celém Česku a přispívat tak k motivaci obchodníků pečovat o výjimečný zákaznický zážitek.Vítězem Visa Czech Top Shop 2022 se stalo Ski a Bike Centrum Radotín, čtenáři Newstreamu získali ceny
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.