Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Ovečkárna bodovala v zářijovém kole soutěže nejlepších maloobchodních prodejen

Ovečkárna bodovala v zářijovém kole soutěže nejlepších maloobchodních prodejen
mistoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

V zářijovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop bodovala „huňatá“ prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze. Na druhém místě skončila ostravská prodejna Nike, třetí Tescoma v Mostě.

Reklama

Od Ostravy, přes Prahu až do Mostu

Na prvním místě v zářijovém kole soutěže Visa Czech Top Shop skončila prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze. Zákazníci zde mohou najít výrobky s blahodárnými přírodními účinky od vlněných přikrývek a polštářů po stylovou obuv a oděvy, které kombinují funkčnost s estetikou. Naši inspektoři velmi ocenili interiér prodejny, který působí útulným rustikálním dojmem. Vnitřku prodejny dominuje dřevěný dekor, který odkazuje na udržitelnost a přírodu. Důležitý je také prvek lokální výroby nabízených produktů zlínské firmy Czech Wool company. Body si prodejna připsala i díky velmi povedenému exteriéru, funguje zároveň i jako výdejní místo e-shopu. 

Obchod Nike v Avion Shopping Mallu v Ostravě se umístil na drhém místě zářijového kola soutěže Visa Czech Top Shop. místoprodeje.cz, užito se svolením

Druhou nejlepší prodejnou se v září stal obchod Nike v Avion Shopping Mallu v Ostravě. Nová prodejna je moderním retailový prostorem, který nabízí zákazníkům široký výběr sportovního oblečení, obuvi a doplňků, s důrazem na inovace a špičkovou kvalitu. Tato prodejna je postavena podle konceptu Nike Rise, což přináší zcela nový zážitek z nakupování. Nike Rise propojuje fyzický a digitální svět a využívá Nike aplikaci k personalizovaným interakcím se zákazníky. Díky funkcím jako „Nike By You“ pro přizpůsobení produktů a „Nike Fit“ pro personalizované měření velikostí se nákup stává pohodlným a interaktivním. Nový koncept vnáší do světa sportovního vybavení také „made to measure“ známý dosud pouze z výroby formálních a společenských oděvů. U inspektorů zabodoval i moderní a vzdušný interiér prodejny. 

Prodejna Tescoma v mosteckém OC Central obsadila třetí příčku v soutěži nejlepších maloobchodních prodejen. místoprodeje.cz, užito se svolením

Nově zrekonstruovaná prodejna Tescoma v OC Central v severočeském Mostě, která se umístila na třetím místě, přináší zákazníkům moderní a přehledný prostor, který kombinuje funkčnost s atraktivním designem. Prodejna nabízí široký sortiment kvalitních kuchyňských potřeb, nádobí a domácích doplňků, přičemž nová podoba interiéru klade důraz na pohodlí a snadnou orientaci zákazníků. Zákaznický zážitek je umocněn profesionálním personálem, který je připraven poradit s výběrem produktů a nabídnout praktické rady. Vaření se tak stává díky Tescoma nejen snadnějším, ale i hezčím na pohled.

Staronová prodejna Tesco v obchodním domě Máj v centru Prahy klade velký důraz na udržitelnost.

V červnu otevřelo, v srpnu vítězilo. Tesco v Máji bodovalo v soutěži maloobchodních prodejen

Na konci června znovuotevřela prodejna Tesco na pražské Národní třídě v nově zrekonstruované budově Máj. Nový koncept prodejny, který klade důraz na udržitelnost, zaujal inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Ti jí udělili první místo v srpnovém klaní soutěže nejlepších maloobchodních prodejen. Také druhá a třetí příčka patřila prodejnám v Praze, konkrétně v OC Černý most a OC Palladium.

Přečíst článek

Reklama

Botas prodejna v pražské Krakovské ulici

V červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop bodovalo retro

Tretry značky Botas obouvaly legendy českého sportu. A zachránci ikonické značky na tom staví její novodobou prezentaci. Prodejna v pražské Krakovské ulici vrátila zákazníky zpět v čase i na běžecký ovál. Za originální nápad i zákaznický servis si obchod kousek od Václaváku vysloužil od inspektorů nejvyšší ocenění v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Druhá skončila prodejna Goodies Store na Vinohradské a třetí firemní prodejna GB Beads v Jablonci nad Nisou.

Přečíst článek

Prodejna provoněná medem už má svoji plaketu

Firemní prodejna Marlenka, která se stala květnovým vítězem soutěže nejlepších maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop, už má svoji plaketu. Její předání proběhlo přímo na prodejně, která je prostoupena vůní medu. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

Květnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop ovládly vůně

Květnové kolo soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop ovládla prodejna medových dortů Marlenka ve Frýdku Místku. Vůně medu a čerstvé kávy hrají na smysly nejen inspektorů soutěže. Také druhou oceněnou prodejnou se line vůně. Je jím totiž parfumerie. Třetí oceněnou prodejnou je pak ekofarma. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme