Novou mluvčí úřadu práce je Kateřina Pavlíková, vedla komunikaci Čedoku

Novou tiskovou mluvčí Úřadu práce ČR (ÚP ČR) se stala Kateřina Pavlíková, která tři roky vedla komunikaci cestovní kanceláře Čedok.
Kateřina Pavlíková uspěla ve výběrovém řízení. Bude zodpovídat za strategii externí a krizové komunikace, řízení mediálního obrazu úřadu po celé ČR a věnovat se bude také interní komunikaci.
Podle generálního ředitele ÚP ČR Daniela Krištofa je komunikace pro úřad naprosto klíčová. „Právě komunikace pomohla loni při krizových situacích, jako byla plošná pomoc zaměstnancům Liberty Ostrava nebo rychlá pomoc domácnostem postiženým povodní. Komunikace ale také pomáhá zpřístupnit naše služby lidem, kteří by za námi na pobočku třeba ani nepřišli,“ uvedl.
Pavlíková vystudovala podnikovou ekonomiku se zaměřením na mezinárodní obchod na Technické univerzitě v Liberci. Před působením v Čedoku se podílela na PR pražského letiště a komunikovala za skupinu Letiště Praha i jako tisková mluvčí dceřiných společností Czech Airlines Handling a Czech Airlines Technics. Předchozí zkušenosti má také ze Svazu průmyslu a dopravy ČR.
Úřad práce se chystá postupně zrušit 83 svých poboček po Česku, tedy více než pětinu. Týkat se to má hlavně malých pracovišť. Pracují v nich čtyři stovky zaměstnanců. Propouštění se ale nechystá, pracovníci by se měli přesunout do větších poboček, uvedl mluvčí generálního ředitelství úřadu práce Michal Kovařík. Na takzvané racionalizaci pobočkové sítě pracuje vedení úřadu od loňska.
Úřad práce zruší několik desítek poboček
Zprávy z firem
Omán, Madagaskar, Zanzibar. Čedok nabízí exotiku i pro milovníky all inclusive zájezdů a poznávání. Díky spojení s polským vlastníkem má Čedok silnější vyjednávací pozici a dostane se na lepší ceny, říká mluvčí tradiční české cestovní kanceláře Kateřina Pavlíková. Letošek bude v historii Čedoku pravděpodobně nejúspěšnější od revoluce.
Mluvčí Čedoku Pavlíková: Exotika se teď dá pořídit o dost levněji
Enjoy
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.