Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Penny je nově generálním partnerem českého fotbalu

Penny je nově generálním partnerem českého fotbalu
Penny, užito se svolením
 nst
nst

Řetězec PENNY se stal generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Navazuje tak na svou dosavadní spolupráci s Fotbalovou asociací ČR (FAČR), která je založena zejména na podpoře mládežnického, regionálního i seniorského fotbalu nebo oblasti e-gamingu. Reprezentace má díky Penny generálního partnera po čtyřleté odmlce. Partnerská smlouva se týká mužské i ženské fotbalové reprezentace.

Penny bude v roli generálního partnera provázet národní tým již na nadcházejícím šampionátu EURO 2024, které se koná od poloviny června do poloviny července v Německu.

„Národní tým nechyběl ani na jednom z evropských šampionátů a postupem na ten letošní opět dokázal, že si český fotbal drží svou vysokou kvalitu. Češi dali fotbalovému světu známou českou uličku, všude znají proslulý dloubáček Antonína Panenky nebo lob Karla Poborského. Věřím, že i letos budou fotbalisté bavit všechny Čechy u televizí, rozhlasových přijímačů, ve fanzónách nebo přímo na stadionech v Německu. My se všemi kolegy v Penny jim budeme společně držet palce,“ říká generální ředitel PENNY Florian Naegele.

Partnerstvím s fotbalovou reprezentací navazuje Penny na dosavadní spolupráci s fotbalovou asociací. Retězec podporuje mládežnický fotbal, zejména v rámci projektu Můj první gól, podílí se i na rozvoji regionálních fotbalových akademií. S fotbalovou asociací spolupracuje i v oblasti e-sportu, který podpořila na nedávném mistrovství ČR a je také partnerem české fotbalové eRepre. Spolupráce se zaměřila i na podporu fotbalu seniorů.

„Posunutí na úroveň generálního partnera reprezentace je logickým pokračováním dosavadní velmi široké a úspěšné spolupráce. Jsme rádi, že nám Penny s podporou fotbalu pomáhá v mnoha oblastech a systematicky tak pomáhá v jeho rozvoji,“ uvádí šéf FAČR Petr Fousek.

Penny si od spojení s fotbalovou reprezentací slibuje posílení pozitivního vnímání značky. „Podporujeme nejen mužskou, ale stejně tak i ženskou fotbalovou reprezentaci. Máme velkou radost, že zájem o ženský fotbal v Česku poslední dobou roste a chceme napomoci tento trend ještě prohloubit. Stali jsme se rovněž partnerem fotbalového MOL Cupu, který propojuje fotbal od regionů až po celostátní úroveň, “ říká šéf strategického marketingu Penny Vít Vojtěch.

Rozvoj sportování a podpora pohybu je pro Penny jednou ze strategických priorit. Od roku 2021 rozvíjí řetězec aktivity v rámci projektu Hýbeme se hezky česky a od té doby se mu podařilo nejen po finanční, ale i materiální stránce podpořit několik stovek sportovních klubů a týmů po celé zemi. Celkem jim Penny rozdělil finance a poukázky na potraviny v hodnotě více než 13 milionů korun.

Prodavačka, Penny

Penny pošle pokladní dívat se domů na hokej

Obchodní řetězec Penny výjimečně uzavře zítra své prodejny již v 19 hodin. Uvedl, že chce umožnit svým zaměstnancům, aby spolu s miliony dalších českých fanoušků mohli sledovat finále hokejového mistrovství světa, do kterého se proti Švédsku probojovali čeští hokejisté.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme