Polský prodejce obuvi CCC ztrojnásobil zisk | Newstream

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Polský prodejce obuvi CCC ztrojnásobil zisk

Polský prodejce obuvi CCC ztrojnásobil zisk
Profimedia
 ČTK

Polskému prodejci obuvi CCC se daří. Zisk řetězci roste o stovky procent. I díky sázce na HalfPrice.

Polský prodejce obuvi CCC v prvním čtvrtletí zvýšil hrubý provozní zisk na 304 milionů zlotých (1,8 miliardy korun), což je meziroční nárůst o 244 procent. Společnost, která od roku 2004 působí i v České republice, to uvedla na svém webu. Hospodaření se podle sdělení firmy zlepšilo ve všech jejích obchodních činnostech.

Tržby v období od února do dubna meziročně vzrostly o devět procent na 2,26 miliardy zlotých. Přispěla k tomu jak nejnovější firemní značka, řetězec HalfPrice, tak i stejnojmenná značka CCC.

Skupina snižuje náklady, aby zmírnila zadlužení. Uvedla, že náklady ve čtvrtletí klesly o procento, zatímco prodejní plocha se o sedm procent zvýšila.

„První čtvrtletí nebylo závodem o tržby, ale o ziskovost, která je pro nás prioritou,“ uvedl generální ředitel Dariusz Milek. Ten je zároveň zakladatelem a největším akcionářem podniku, pod který spadají mimo jiné internetové obchody e-obuv.cz a DeeZee a módní značka Modivo.

Polský řetězec HalfPrice expanduje po Praze

Polský řetězec HalfPrice expanduje v Praze. Trvající krizi na trhu s dámskou módou navzdory

Polští obchodníci s módním zbožím válcují český trh. Skupina CCC, provozující například stejnojmenné obchody s obuví, otevře v září hned dvě velké prodejny své další sítě HalfPrice s módou a bytovými doplňky. Její vlaková loď bude sídlit v budově Diamant na Václavském náměstí, kde nahradí nadnárodní řetězec s nizozemskými kořeny C&A. Další nová velká prodejna HalfPrice už se také chystá v nákupní galerii Arkády Pankrác.

Přečíst článek

Levná kosmetika z Polska se valí na Česko

Levná kosmetika z Polska se valí na Česko. Hebe je mladší sestrou Biedronky

Tuzemský trh s rychlou módou už polské řetězce ovládly, teď se snaží prorazit s kosmetikou a drogistickým zbožím. Řetězec hebe, který už má v Polsku přes 300 obchodů, se pokouší dobýt Česko. Po spuštění online obchodu nyní odstartoval expanzi do velkých obchodních center v Praze. Hebe má za sebou silnou portugalskou retailovou skupinu Jerónimo Martins, stejně jako polský hegemon na trhu s potravinami Biedronka.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme