Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Estée Lauder chce převzít módní značku Tom Ford za téměř tři miliardy dolarů

Estée Lauder, parfém
ČTK
 ČTK

Americká kosmetická společnost Estée Lauder se blíží k dohodě o koupi módní značky Tom Ford za 2,8 miliardy dolarů (téměř 66 miliard korun). Informoval o tom list Financial Times s odvoláním na zdroje obeznámené se situací. Podle zdrojů firmy tento týden zahájily exkluzivní rozhovory a dohodu by mohly oznámit již v pondělí.

Reklama

Značka Tom Ford je známá hlavně díky pánským oděvům. Prodává ale také dámské oděvy a doplňky a má rychle rostoucí řadu luxusní kosmetiky a parfémů. Kosmetickým produktům značky Tom Ford se daří zejména v Číně, která je důležitým trhem také pro firmu Estée Lauder, upozornil list Financial Times.

List The Wall Street Journal již v srpnu informoval, že Estée Lauder jedná o koupi značky Tom Ford a že hodnota dohody by mohla činit tři miliardy dolarů. Začátkem listopadu pak uvedl, že pokročilé rozhovory o koupi značky Tom Ford vede francouzský výrobce luxusního zboží Kering. Podle zdrojů listu Financial Times však tato jednání zkrachovala kvůli neshodám v řadě oblastí.

H&M

Rychlá móda dál táhne. Zisky H&M výrazně rostou

„Prodej v kamenných obchodech se podstatně zvýšil, dál se ale daří také on-line prodeji,“ uvedla generální ředitelka oděvního řetězce H&M Helena Helmerssonová. Podle ní sice problémy a zpoždění v dodavatelském řetězci stále existují, ale postupně se zmírňují.

Přečíst článek

Ilustrační foto

Matadoři z Wall Street radí, kam investovat pro případ recese. Třeba do farmacie

Recese, stagflace, pokles trhů. Krize obchází nejen titulní stránky novin a internetové servery. Veteráni z Wall Street oslovení serverem CNBC se s investory podělili o osvědčené strategie, do čeho má v této fázi smysl vložit peníze.

Přečíst článek

Reklama

Prodej oblečení z druhé ruky. Ilustrační foto.

Luxusní móda z druhé ruky je hit. Americký sekáč si jde pro miliardu na burzu

Zájem o oblečení z druhé ruky stoupl navzdory pandemii. Newyorská Rent the Runway nabízející oblečení luxusních značek vstupuje příští týden na burzu, kde si v rámci IPO jde pro 1,3 miliardy dolarů.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme