Prodejna Rock Point vybojovala první místo v soutěži Visa Czech Top Shop

Tři patra plná outdooru v historické budově v centru Prahy zaujala inspektory natolik, že svým hodnocením udělali z nové prodejny Rock Point vítěze zářijového kola v retailové soutěži Visa Czech Top Shop. Obchod se nachází v historické budově v Havlíčkově ulici naproti Masarykovu nádraží. Interiér, ve kterém je znát snaha skloubit vystavení zboží s geniem loci památkově chráněného domu, vytváří zajímavý koncept.
Kromě citlivého pojetí designu prodejny ocenili inspektoři logické uspořádání zboží podle jednotlivých sportů a možnost vyzkoušet si vystavené zboží přímo v prodejně na lezecké stěně nebo skalní lávce. Další plusové body si připsali za ochotnou a milou obsluhu.
Prodejna v ulici Karla Engliše patřící do nové sítě sousedských prodejen s potravinami a občerstvením Bonveno pak obsadila v soutěži Visa Czech Top Shop druhé místo. Inspektory přesvědčila jednoduchou a přehlednou navigací, vhodně zvoleným sortimentem odpovídajícím účelu prodejny - tedy rychlým denním nákupům, vstřícnou obsluhou a využitím digitálních obrazovek. Interiér prodejny působí moderně a svěže. Zvenčí je prodejna dobře viditelná.
Nově zrekonstruovaný butik rodinného multibrandového klenotnictví Halada v pražské Pařížské ulici na zákazníky dýchá luxusem. Hned na začátku ocenili inspektoři působivý exteriér prodejny, který nabízí pohled na vystavené šperky v krásně nasvícených boxech. Exkluzivnímu interiéru prodejny dominuje prosklený pult, ve kterém jsou šperky vystavené. Celý koncept dokonale ladí s místem, kde se prodejna nachází, podtrhuje krásu vystaveného zboží a nechává šperkům vyniknout.
Program Česko platí kartou, který probíhá pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání digitálních plateb až na šest měsíců zdarma. Jedním z partnerů tohoto programu je také společnost Visa, která se v této souvislosti zaměřuje na podporu bezhotovostních plateb a zlepšení platební kultury v České republice mimo jiné i prostřednictvím edukace a osvěty.
Soutěž Visa Czech Top Shop už zná vítěze prvního pololetí v kategorii Česko platí kartou
Zprávy z firem
Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.
Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano
Zprávy z firem
Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za měsíc květen. Nejlépe inspektoři hodnotili prodejnu České mincovny v pražské Havelské ulici, která moderním způsobem spojuje tradiční řemeslo ražby mincí s uměním. Druhou příčku obsadila prodejna sportovních potřeb Intersport v OC Westfield Chodov. Třetí skončila prodejna české společnosti Botanicus v Ostré u Lysé nad Labem, která vyrábí přírodní kosmetiku a potraviny.
Květnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje veřejnosti umění ražby mincí
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.