Říjnovými vítězi soutěže Visa Czech Top Shop jsou Pumpa, Globus Fresh a Intersport

I prodejce čerpací techniky může ohromit prezentací zboží a zákaznickým servisem. Brněnská prodejna společnosti Pumpa nadchla inspektory soutěže Visa Czech Top Shop natolik, že jí udělili první místo v říjnovém kole klání nejlepších maloobchodních prodejen. Druhé i třetí místo patří pražským prodejnám, konkrétně jde o Globus Fresh a Intersport.
Vítězem říjnového kola se stala společnost Pumpa, sídlící v Brně, zaměřená na prodej čerpací techniky a souvisejících služeb. Tato specializovaná prodejna klade důraz na technickou odbornost a komplexní zákaznický servis, což z ní činí výjimečný projekt v českém retailu. Na ploše prodejny je k dispozici široká škála produktů, od domácích čerpadel až po průmyslové instalace, a odborný tým poskytuje profesionální poradenství v oblasti technologií a jejich aplikací. Prodejna rovněž disponuje výstavními prostory, kde se zákazníci mohou seznámit s nejnovějšími inovacemi a řešeními v oblasti čerpací techniky. Velice dobře je zvládnutá i navigace prodejnou a značení zboží.
Globus Fresh je flexibilní formát pro městské prostředí

Druhé místo obsadila prodejna Globus Fresh na ulici Makovského v Praze, která přináší nový koncept určený především pro městské zákazníky. Tento flexibilní formát umožňuje efektivní využití prostoru na menší ploše a klade důraz na širokou nabídku čerstvých potravin, včetně produktů vlastní výroby Globusu. V prodejně se uplatňují inovativní prvky, jako jsou digitalizované cenovky a samoobslužné pokladny, což přispívá k rychlému odbavení zákazníků a jejich pohodlnému nákupnímu zážitku. Prodejna v pražských Řepích těží také z výhody blízkého hypermarketu Globus, který zajišťuje zásobování i čerstvých potravin, které se na Zličíně vyrábí.
V Intersportu víte, co kupujete

Třetí místo získala prodejna Intersport v OC Westfield Chodov, která nabízí modernizovaný koncept s výrazným zaměřením na interaktivitu a zákaznický zážitek. Tento model vychází z nového přístupu k prodejnám Intersport v Rakousku. Obsahuje speciální zóny určené k testování sportovního vybavení, což zákazníkům umožňuje vyzkoušet produkty přímo v prodejně, například na běžeckých trenažérech nebo v simulacích outdoorových podmínek. Tento koncept staví na propojení fyzického a digitálního prostoru, kdy prodejna využívá digitální obrazovky a dotyková zařízení ke komunikaci se zákazníky. Na prodejně najdou zákazníci i další doplňkové služby jako analýzu chodidel, bootfitting nebo servis sportovního vybavení.
V zářijovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop bodovala „huňatá“ prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze. Na druhém místě skončila ostravská prodejna Nike, třetí Tescoma v Mostě.
Ovečkárna bodovala v zářijovém kole soutěže nejlepších maloobchodních prodejen
Zprávy z firem
Oceněná prodejna se nachází v pražské Krakovské ulici, kde před téměř sedmi lety začínala s první prodejnou i značka Vasky, která je nynějším majitelem tradičních českých tenisek Botas. „Toto místo je pro mě srdeční záležitostí. Po sedmi letech se sem vracíme, tentokrát se značkou Botas," uvedl u příležitosti předání plakety za první místo v červencovém kole soutěže majitel obuvní značky a starší z bratrů Václav Staněk.
Bratři Staňkovi převzali ocenění za proměnu pražské prodejny značky Botas
Zprávy z firem
Na konci června znovuotevřela prodejna Tesco na pražské Národní třídě v nově zrekonstruované budově Máj. Nový koncept prodejny, který klade důraz na udržitelnost, zaujal inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Ti jí udělili první místo v srpnovém klaní soutěže nejlepších maloobchodních prodejen. Také druhá a třetí příčka patřila prodejnám v Praze, konkrétně v OC Černý most a OC Palladium.
V červnu otevřelo, v srpnu vítězilo. Tesco v Máji bodovalo v soutěži maloobchodních prodejen
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.