Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Rodinné řeznictví z Loun překvapilo chytrým placením. Systém si pochvalují i senioři

Rodinné řeznictví z Loun překvapilo chytrým placením. Systém si pochvalují i senioři
poskytnuto mistoprodeje.cz
 nst
nst

Mít otevřenou hlavu nápadům vyplácí, zvlášť ve světě podnikání. Své o tom ví i Daniel Stříbrný, majitel rodinného řeznictví z Loun, který si ve svém obchodě všimnul dlouhých front, jež mu často odrazovaly další zákazníky. Díky zavedení bezobslužného systému plateb nyní šetří čas zákazníků i personálu. Zaplacení voňavých uzenin nebo čerstvého masa zde vyřídíte během chvilky a na pár kliknutí. Za budování pozitivního zákaznického zážitku si nyní dokonce prodejna zasloužila ocenění v rámci soutěže Visa Czech Top Shop.

Reklama

Daniel Stříbrný se k rodinnému podnikání připojil před více než dvaceti lety. V masném průmyslu se však pohyboval prakticky odmalička. Jeho tatínek byl řezník, on si vybral stejnou cestu a vyučil se stejnému povolání. „Podnikali jsme tady spolu v Lounech od roku 2000. V roce 2006 otec bohužel zemřel, tak jsem převzal kormidlo a do vedení firmy jsem se pustil sám,“ popisuje podnikatel ze severu Čech. Sám na to ale tak úplně není. Na chodu obchodu i výroby se podílí velká část rodiny Stříbrných: „Máma, sestra, druhá sestra, já, švagr…7 členů rodiny!“ vypočítává Daniel na prstech všechny příbuzné, kteří za společným byznysem stojí. Každý z nich má v podniku svou roli a společně tvoří dobře fungující tým.

Prodavačkám pomáhají technologie

Lidé si k nim nejraději chodí pro párky, sekanou nebo šunku. „V nabídce toho máme mnoho. Kromě masa a uzenin u nás zákazníci najdou i jiné potraviny, které by se jim mohly hodit k nedělnímu obědu,“ usmívá se majitel. Až 70 procent produktů vystavených na prodejně si přitom vyrábějí sami. Součástí obchodu jsou tedy i rozlehlé prostory pro výrobu vybavené těmi nejmodernějšími stroji. Sám majitel vstává každý den ve dvě hodiny ráno, aby zákazníci na pultu našli čerstvé zboží té nejlepší kvality.

A moderními technologiemi je vybavena i samotná prodejna – najdeme v ní totiž hned několik speciálních samoobslužných platebních kiosků. Jejich cílem je ušetřit čas strávený obsluhou jak personálu, tak zákazníkům. „Realizace tohoto nápadu byla založena na recenzích zákazníků, kteří k nám chodili. Tím, jak stáli za sebou, tvořila se neustále fronta a stávalo se nám, že když toto někdo viděl zvenku, rozhodl se jít raději jinam, protože nemohl tak dlouho čekat na obsloužení. I když by k nám šli jinak rádi. Snažil jsem se tedy najít řešení, aby se naše prodavačky mohly věnovat pouze obsluze u pultu. Ukázalo se, že to při placení může dobře fungovat i bez personálu,“ pokračuje ve vyprávění.

Reklama

Bikecentrum Radotín

Chceme, aby vztah se zákazníkem trval celý život, říkají ocenění prodejci kol

Jet na rozhovor do úžasné cykloprodejny, jejíž majitelé cyklistikou žijí, lze jenom na kole. Nesmí vadit lehký deštík, ani sedm stupňů nad nulou. A tak jednoho rána náš spolupracovník Tomáš Hájek sedl na bicykl své dcery, protože mu jeho vlastní někdo ukradl, a vyrazil do Ski a Bike Centrum Radotín, které vyhrálo v roce 2022 cenu VISA Czech Top Shop za měsíc duben a stalo se v této soutěži také celkovým vítězem za rok 2022. Jel tam vyzpovídat bikerového srdcaře Lukáše Prince a jeho manželku Kateřinu.

Přečíst článek

Zákazníci si na novou metodu plateb rychle zvykli a oceňují její jednoduchost: „Chodím sem ráda. Samozřejmě jsem se nejdříve musela s terminály seznámit, ale teď už nad tím ani nepřemýšlím a zaplatím vždy úplně bez problémů. Určitě je nákup potom rychlejší,“ prozradila jedna ze zákaznic přímo u kiosku.

Na prodejně je vždy k dispozici někdo, kdo případně tápajícímu zákazníkovi s platbou ochotně pomůže. „Jsme rádi, že si lidé tento systém pochvalují. A to i senioři. Spoustu z nich k nám chodí pravidelně a berou to úplně normálně. Stačilo jim to párkrát ukázat a oni jej nyní používají s úsměvem. Pro nás je důležité, že jsme zkrátili dobu čekání, a můžeme tak zákazníkům nabídnout rychlejší odbavení. Například před svátky je toto obzvlášť ceněno,“ chválí si Daniel Stříbrný.

Stříbrní dosáhli na zlato v soutěži Visa Czech Top Shop

Nejen za inovativnost, ale také příjemný design prodejny a přívětivý personál obdržela prodejna ocenění Visa Czech Top Shop za měsíc duben. Soutěž každý měsíc hodnotí vybrané kamenné prodejny, a motivuje tak podnikatele všech druhů a velikostí k zajišťování toho nejlepšího zákaznického zážitku: „Pro zákazníky by nakupování mělo být radost a z obchodů by si kromě zboží měli odnášet také pozitivní zkušenost a chuť se vrátit. Těší mě, že potkáváme stále více prodejen, které nejen hledí na pohodlí a spokojenost zákazníků, ale snaží se pro ně vymyslet i něco navíc. Rodinné řeznictví Stříbrných je jedním příkladem z mnoha a jsme nadšeni, že jsme jej mohli zařadit na finálovou listinu soutěže Visa Czech Top Shop 2023, protože téma moderních způsobů placení je nám ve společnosti Visa samozřejmě blízké,“ prozradil Josef Kunčar, který je ve společnosti Visa zodpovědný za vztahy s obchodníky.

Místo, kde se rodí šperky. Prodejna je zároveň zlatnickou dílnou.

Snubní prsteny z e-shopu? To není úplně ono, tvrdí jejich prodejce. Nakoukněte do dílny, kde se rodí šperky

Prodejna šperků JK Jitka Kudláčková získala v loňském ročníku soutěže Visa Czech Top Shop, jejímž mediálním partnerem je i Newstream, celkové třetí místo. Do šperkařství, které najdete v pražské Michli, vyrazil i redaktor spolupracujícího webu mistoprodeje.cz Jiří Roth, aby tam vyslechl příběh jednoho s láskou dělaného řemesla. Za srdcaře je v tomto příběhu zlatnice Jitka Kudláčková Mlynarčíková a její manžel Dušan.

Přečíst článek

„Ocenění Visa Czech Top Shop pro nás moc znamená. Nejen pro mě, ale pro celou mou rodinu i personál, kterým moc děkuji za podporu a trpělivost. Jeden bez druhého bychom podnik nevybudovali a jsem zvědavý, kam až to společně dotáhneme,“ uzavírá vyprávění Stříbrný.

Vítězem dubnového kola soutěže Visa Czech Top Shop za měsíc duben získává rodinné řeznictví Stříbrný z Loun.

 

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme