Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Síť obchodů Sklizeno míří pod pekárny Náš chléb. Plánuje otevřít nové prodejny

Obchod Sklizeno na pražském Smíchově
Sklizeno
 ČTK

Sklizeno se údajně v posledních letech potýkalo s poklesem prodejů způsobeným pandemií, nový majitel byl proto pro budoucí rozvoj firmy důležitý. Kromě rozšiřování počtu obchodů plánuje modernizovat technologie a podporovat franšízové sítě.

Síť obchodů Sklizeno mění majitele, ode dneška je jím řemeslná pekárna s více než 100 obchody po Česku Náš chléb. O změně majitele informovala společnost Náš chléb v tiskové zprávě. Sklizeno se údajně v posledních letech potýkalo s poklesem prodejů způsobeným pandemií, nový majitel byl proto důležitý pro budoucí rozvoj firmy, uvedla společnost Náš chléb. Částku za prodej firmy zveřejnit nechtěly.

„Řemeslná pekárna má dlouholeté zkušenosti na trhu potravin, vyrábí kvalitní produkty, a navíc se může opřít o zkušený management a pověst stabilního zaměstnavatele. To jsou pro nás klíčové faktory pro dlouhodobou spolupráci a další rozvoj značky Sklizeno,“ uvedl výkonný ředitel Sklizeno Aleš Kotěra.

Náš chléb plánuje Sklizeno modernizovat, hodnoty, které Sklizeno reprezentuje, ale zůstanou zachovány, uvedla společnost. Nový vlastník například plánuje otevřít další kamenné prodejny, modernizovat technologie a podporovat franšízové sítě.

Sklizeno se zaměřuje na prodej kvalitních potravin bez genetických modifikací, bez hormonů a antibiotik v mase či bez chemických dochucovadel, preferuje menší lokální producenty. Sklizeno má osm prodejen, tři v Praze, čtyři v Brně a jednu v Olomouci. První prodejna byla v ČR otevřena 21. září 2011.

Náš chléb se zaměřuje na ruční výrobu a prodej řemeslně vyráběného pečiva a lahůdek. Roční obrat společnosti dosahuje půl miliardy korun, zaměstnává přes 600 lidí. Ročně pekárny vyrobí až 190 milionů kusů pečiva.

Pro vstup je nutný mobilní telefon a bankovní identita

Česko je velmocí samoobslužných prodejen. Koncept se ujímá i za hranicemi

První automatizovaný obchod, který řetězec Coop otevřel ve Strakonicích, začal svůj čtvrtý rok provozu. Dnes jich prodejce provozuje 65 a do konce roku se chce přiblížit stovce.

Přečíst článek

Interiér pražského obchodu Ovečkárna

Oblíbený obchod Ovečkárna v Praze na Národní končí, Babišův Hartenberg jej uzavře

Ovečkárna po roce a půl opouští svou pražskou vlajkovou loď, oceňovaný obchod na Národní v centru metropole. Kamenná prodejna společnosti, která je primárně e-shopem, tak zůstane jen v domácím Zlíně.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

cukr

Lukáš Kovanda: Řetězce a obchodníci si prý loni a jen na cukru „namastili kapsu“ 500 miliony korun navíc

Přečíst článek
Doporučujeme