Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Skupina Allegro zvýšila zisk téměř o třetinu

Polská společnost Allegro zvýšila čtvrtletní provozní zisk téměř o třetinu
iStock
 ČTK

Polská obchodní skupina Allegro, která působí rovněž v České republice, zvýšila v letošním druhém čtvrtletí hrubý provozní zisk (EBITDA) meziročně o 32,7 procenta na 726,9 milionu zlotých (zhruba 4,3 miliardy korun). Čtvrtletní tržby společnosti vzrostly o 12,5 procenta na téměř 2,7 miliardy zlotých.

Reklama

„Druhé čtvrtletí bylo pro společnost Allegro plné milníků. Pokračujeme v růstu našeho podnikání a zvyšování ziskovosti v Polsku, zatímco postupně expandujeme do zahraničí,“ uvedl šéf podniku Roy Perticucci. Dodal, že celkový počet aktivních kupujících na platformách firmy překročil 20 milionů. Toto číslo podle něj zahrnuje také zhruba pět milionů zákazníků mimo Polsko.

„Ve druhém čtvrtletí uplynul rok od spuštění Allegro.cz v Česku a bylo to první celé čtvrtletí pro Allegro.sk na Slovensku. Obě platformy pokračují v transformaci e-commerce v obou zemích,“ uvedl Perticucci. Dodal, že počet aktivních kupujících v Česku a na Slovensku překročil 2,5 milionu. Nyní firma podle něj připravuje vstup do Maďarska, který by se měl uskutečnit ještě letos.

Polské Allegro na přelomu let 2021 a 2022 koupilo přední české e-shopy s elektronikou CZC.cz a Mall.cz. „Allegro pokračuje v transformaci českých značek Mall a CZC na efektivní obchodníky na platformě Allegro,“ uvedla firma.

Tomáš Čupr

Antimonopolní úřad povolil Čuprovi nákup skupiny lékáren Pilulka

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil zakladateli rozvážkové služby potravin Rohlík.cz Tomáši Čuprovi nákup české skupiny lékáren Pilulka. Informovala o tom Čuprova skupina TCF Capital, která kontrolní podíl v Pilulce kupuje prostřednictvím firmy Growth Expert. Mluvčí antimonopolního úřadu Martin Švanda povolení fúze transakce potvrdil.

Přečíst článek

Reklama

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme