Sledovanost prvních dní olympiády překonala v Evropě 100 milionů diváků. O třetinu více než v Tokiu

Warner Bros. Discovery uvedla, že během čtyř dnů olympijských her v Paříži připojila více zákazníků pro streamování než za celé hry v Tokiu.
Společnost Warner Bros Discovery, která zaplatila 1,3 miliardy eur za celoevropská televizní práva zaznamenala první sobotu her výrazný nárůst předplatitelů svých streamovacích služeb Max a Discovery+. Andrew Georgiou , šéf evropského sportovního podnikání společnosti, to řekl v rozhovoru pro agenturu Bloomberg.
Jak se sportovkyně a sportovci oblékli
Odmítl uvést konkrétní číslo, ale také řekl, že celkový počet streamovaných diváků překonal tokijské číslo po pouhých dvou dnech. Společnost Warner Bros. měla na konci prvního čtvrtletí po celém světě téměř 100 milionů streamovacích zákazníků .
Magická Paříž
Georgiou hovořil z hotelu Raphael v Paříži, kde společnost Warner Bros. zřídilo pět studií pod širým nebem pro vysílání do 50 zemí na pozadí, jako je Eiffelova věž a Arc de Triomphe.
Návrat her do historického evropského města po deseti letech v Japonsku, Číně, Jižní Koreji a Brazílii vyvolal rozruch u diváků, kteří se rádi dívali na plážový volejbal na pozadí Eiffelovy věže a na plavání triatlonistů v řece Seině.
Superstars NBA budou nejsledovanějšími sportovci olympiády v Paříži. Basket je globální sport a hvězdy globální celebrity. Proto na úvodním ceremoniálu ponese vlajku USA nejlepší střelec historie LeBron James, Německa Dennis Schroder, ikonou Francie bude fantastický talent Victor Wembanyama, to budou silné momenty. Ale na olympiádě bude v basketu znít i příběh Jižního Súdánu, který se tam kvalifikoval, má skvělý tým a pro chudou a těžce zkoušenou zemi je ten příběh víc než jen sport. A o vlastní slavné basketbalové kariéře v dresu Nové huti Ostrava napíšu až někdy jindy, radši.
Hvězdy NBA rozsvítí olympiádu v Paříži, basket dobývá svět
Názory
Nárůst sledovanosti zaznamenala také společnost NBCUniversal, která vlastní americká televizní práva na hry. Sledovanost v hlavním vysílacím čase za první čtyři dny pro NBC dosáhla v průměru 33,8 milionu, což je o 77 procent více než v Tokiu.
Společnost Warner Bros. uvedla, že do pátého dne her přesáhla sledovanost v celé Evropě 100 milionů diváků, což je o třetinu více než za stejné období v Tokiu. Předplatitelé streamovali asi 2,2 miliardy minut, což je šestkrát více než v Tokiu, uvedla společnost.
Šampaňské pro vítěze a VIP, medaile od Maison Chaumet, obleky pro personál od Louis Vuittona. Největším sponzorem pařížské olympiády bude král luxusu Bernard Arnault a jeho impérium. Olympiáda se v Paříži koná po sto letech a takovou parádu sport asi ještě nezažil.
Jako zlatokopek ráj. Šampaňské, Vuitton, Dior a spol. pozlatí pařížskou olympiádu
Enjoy
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.