Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Sledovanost prvních dní olympiády překonala v Evropě 100 milionů diváků. O třetinu více než v Tokiu

Diváky lákají i záběry historických památek města
Profimedia.cz
Michal Nosek
nos

Warner Bros. Discovery uvedla, že během čtyř dnů olympijských her v Paříži připojila více zákazníků pro streamování než za celé hry v Tokiu.

Reklama

Společnost Warner Bros Discovery, která zaplatila 1,3 miliardy eur za celoevropská televizní práva zaznamenala první sobotu her výrazný nárůst předplatitelů svých streamovacích služeb Max a Discovery+. Andrew Georgiou , šéf evropského sportovního podnikání společnosti, to řekl v rozhovoru pro agenturu Bloomberg.

Jak se sportovkyně a sportovci oblékli

Odmítl uvést konkrétní číslo, ale také řekl, že celkový počet streamovaných diváků překonal tokijské číslo po pouhých dvou dnech. Společnost Warner Bros. měla na konci prvního čtvrtletí po celém světě téměř 100 milionů streamovacích zákazníků .

Reklama

Magická Paříž

Georgiou hovořil z hotelu Raphael v Paříži, kde společnost Warner Bros. zřídilo pět studií pod širým nebem pro vysílání do 50 zemí na pozadí, jako je Eiffelova věž a Arc de Triomphe.

Návrat her do historického evropského města po deseti letech v Japonsku, Číně, Jižní Koreji a Brazílii vyvolal rozruch u diváků, kteří se rádi dívali na plážový volejbal na pozadí Eiffelovy věže a na plavání triatlonistů v řece Seině.

Hvězdy NBA rozsvítí olympiádu v Paříži, basket dobývá svět

Superstars NBA budou nejsledovanějšími sportovci olympiády v Paříži. Basket je globální sport a hvězdy globální celebrity. Proto na úvodním ceremoniálu ponese vlajku USA nejlepší střelec historie LeBron James, Německa Dennis Schroder, ikonou Francie bude fantastický talent Victor Wembanyama, to budou silné momenty. Ale na olympiádě bude v basketu znít i příběh Jižního Súdánu, který se tam kvalifikoval, má skvělý tým a pro chudou a těžce zkoušenou zemi je ten příběh víc než jen sport. A o vlastní slavné basketbalové kariéře v dresu Nové huti Ostrava napíšu až někdy jindy, radši.

Přečíst článek

Nárůst sledovanosti zaznamenala také společnost NBCUniversal, která vlastní americká televizní práva na hry. Sledovanost v hlavním vysílacím čase za první čtyři dny pro NBC dosáhla v průměru 33,8 milionu, což je o 77 procent více než v Tokiu.

Společnost Warner Bros. uvedla, že do pátého dne her přesáhla sledovanost v celé Evropě 100 milionů diváků, což je o třetinu více než za stejné období v Tokiu. Předplatitelé streamovali asi 2,2 miliardy minut, což je šestkrát více než v Tokiu, uvedla společnost.

Zlatá olympijská medaile OH Paříž 2024 s kusem Eiffelovky ve svém středu

Jako zlatokopek ráj. Šampaňské, Vuitton, Dior a spol. pozlatí pařížskou olympiádu

Šampaňské pro vítěze a VIP, medaile od Maison Chaumet, obleky pro personál od Louis Vuittona. Největším sponzorem pařížské olympiády bude král luxusu Bernard Arnault a jeho impérium. Olympiáda se v Paříži koná po sto letech a takovou parádu sport asi ještě nezažil.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Divák u televize

Češi méně koukali na televizi, i tak u ní trávili tři a půl hodiny denně. Ale na Maďary nemají

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme