Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Miliardové reklamní orgie. Kdo dá za třicet sekund během Super Bowlu osm milionů dolarů?

Super Bowl 2025
Profimedia.cz
Michal Nosek
nos

Miliony Američanů si v neděli v televizi naladí Super Bowl 2025 nejen proto, aby sledovali zápas, ale také aby si prohlédli velkorozpočtové reklamy od největších inzerentů v USA.  

Očekává se, že zápas mezi Philadelphia Eagles a Kansas City Chiefs, tedy Super Bowl LIX v New Orleans, přiláká k obrazovkám a monitorům více než 120 milionů diváků. S tak obrovským publikem dosáhly ceny reklam nebeských výšin, přičemž několik spotů se údajně prodalo za rekordních za osm milionů dolarů za 30 sekund. Tedy ještě o milion víc než loni.

Podle Marka Evanse, výkonného viceprezidenta prodeje reklam pro Fox Sports, zahrnuje letošní mix kategorií reklam z větší části obvyklé sektory: nápoje, občerstvení, technologické a telekomunikační společnosti. Pro CNBC řekl, že více reklam než v minulosti se zaměří na AI a letos bude inzerovat o něco více farmaceutických společností. 

Zde jsou některé z reklam, které již můžete sledovat online

Reklama Bud Light Super Bowl

Spot Bud Light představuje Shanea Gillise a Post Malonea, kteří pomáhají sousedovi ve slepé ulici na předměstí oživit grilování na zahradě. 

Coors Light Super Bowl 

60sekundový spot Coors Light představuje lenochody, kteří se setkávají se s velkými i malými katastrofami, když se pomalu pohybují životem. 

Reklama na Häagen-Dazs Super Bowl

Značka zmrzliny debutuje v Super Bowlu spotem, jehož příchuť pochází z úspěšné filmové franšízy „Fast & Furious“. 

Reklama na Hellmann's Super Bowl

Spot značky mayo oživuje klasickou filmovou scénu z filmu „Když Harry potkal Sally“.

Reklama na Pringles Super Bowl

Spot značky bramborových lupínků s názvem „The Call of the Mustaches“ představuje herce Adama Brodyho, který svolá flotilu Pringles poté, co mu dojde občerstvení na večírku. 

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Půlminutový reklamní spot na Super Bowlu stál druhý rok v řadě sedm milionů dolarů

Reklamám ve finále Super Bowlu dominovaly potraviny, ubylo aut. Krátký spot stojí jmění

Přečíst článek
Doporučujeme