Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Švédský operátor Telia šetří. Rozdá výpovědi tisícům zaměstnanců

Švédský operátor Telia šetří. Rozdá výpovědi tisícům zaměstnanců
John.malone1 / Creative Commons / CC BY-SA 4.0
 ČTK

Švédská telekomunikační společnost Telia hodlá zrušit 3000 pracovních míst, což odpovídá zhruba 15 procentům její celkové pracovní síly. Oznámila to dnes firma. Připravované propouštění je součástí plánů na snížení ročních nákladů podniku nejméně o 2,6 miliardy švédských korun (téměř šest miliard korun).

Reklama

Společnost Telia poskytuje telekomunikační služby a provozuje televizní kanály ve Skandinávii a pobaltských zemích. V současnosti se potýká mimo jiné s poklesem reklamních tržeb u svých mediálních aktivit, píše agentura Reuters.

„Je to obtížné rozhodnutí, ale nezbytné k zajištění dlouhodobého úspěchu společnosti Telia,“ uvedl v tiskové zprávě ke snižování počtu zaměstnanců šéf firmy Patrik Hofbauer. V samotném Švédsku hodlá Telia zrušit zhruba 1400 pracovních míst.

Podle Hofbauera musí podnik provozovat své aktivity mnohem jednodušším způsobem a urychlit rozhodovací proces. „Měníme provozní model,“ řekl Hofbauer agentuře Reuters. „Dáváme větší zodpovědnost divizím v jednotlivých zemích, protože tam uspokojujeme požadavky svých zákazníků,“ dodal.

Ve Volkswagenu to vře. Ve hře je velké propouštění a uzavírání fabrik

Ve Volkswagenu se schyluje k historickému uzavíraní německých závodů. Automobilka zpřísňuje svůj úsporný program, situace je značně napjatá, hrozí masivní propouštění.

Přečíst článek

Reklama

Huť Liberty Ostrava

Huť Liberty začala rozdávat výpovědi, týká se to asi 1600 lidí

Hutní podnik Liberty Ostrava, který je od června v úpadku začal rozdávat výpovědi zaměstnancům. Týká se to asi 1600 lidí. Dostávají dvouměsíční výpovědi, nebo mohou odejít dohodou. Uvedla to mluvčí podniku Kateřina Zajíčková.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme