Teniskám se daří. Footshop za pololetí utržil přes půl miliardy
Tržby společnosti Footshop, která se zaměřuje na prodej streetwearové obuvi a oblečení, za první pololetí vzrostly o 35 procent na 644 milionů korun. Hrubá marže společnosti byla vyšší o 46 procent a dosáhla 282 milionů. Navýšení eviduje společnost také u zisku před započtením úroků, daní a odpisů, který meziročně stoupl o 37 milionů a činil 55 milionů korun.
Na základě pozitivních hospodářských výsledků Footshop zvýšil i odhad za letošní rok, očekává, že tržby dosáhnou 1,25 až 1,35 miliardy místo původně plánovaných 1,2 až 1,25 miliardy korun.
Nejlepší pololetí
Podle zakladatele společnosti Petera Hajdučka se jedná o nejúspěšnější pololetí od založení Footshopu v roce 2012. "Dosáhli jsme dvouciferného 35procentního nárůstu tržeb oproti stejnému období loňského roku. Prakticky ve všech nastavených parametrech se nám daří dosahovat a překračovat nastavené cíle,“ řekl.
Podle Hajdučka k pozitivním výsledkům přispěl mimo jiné rozvoj privátní značky, expanze v zahraničí, postupný rozvoj pobočkové sítě nebo spuštění mobilní aplikace. Příznivý dopad měly i vnější faktory jako například vývoj kurzu koruny vůči euru a silná poptávka.
Polský internetový prodejce eobuv začal šetřit. Zavřel jednu ze svých tří pražských kamenných prodejen, napsal server iDnes.cz.
Polská prodejna eobuv na Smíchově stáhla roletu. Šetří
Zprávy z firem
Loni v červnu firma WOOD SPAC One ze skupiny Wood & Company oznámila, že ve skupině Footshop za 445 milionů korun odkoupila podíl 48,5 procenta. Od srpna jsou také akcie Footshopu veřejně obchodovatelné na trhu Standard Start pražské burzy.
S ohledem na příznivé tržby za první pololetí Footshop odhaduje, že pro rok 2024 se podaří dosáhnout tržeb ve výší 1,25 až 1,35 miliardy a zisk před započtením úroků, daní a odpisů dosáhne 90 až 110 milionů korun. V loňském roce tržby činily 1,07 miliardy.
Ženský šatník zpravidla zahrnuje různé modely bot určených pro všechny možné příležitosti i roční období. Ať už hledáte něco chytrého nebo ležérního, stylového nebo pohodlného, ukážeme vám ty nejlepší boty Tommy Hilfiger pro každou příležitost.Boty Tommy Hilfiger pro každou příležitost
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.