Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

To se nevyplatilo. Síť X může kvůli Muskovu protižidovskému příspěvku přijít až o 75 milionů dolarů

Elon Musk
ČTK
 ČTK

Sociální síť X může kvůli protižidovskému příspěvku, který zde sdílel její majitel Elon Musk, do konce roku přijít o příjmy z reklamy ve výši až 75 milionů dolarů (1,7 miliardy korun), napsal s odvoláním na interní dokumenty deník The New York Times.

Reklama

Svůj marketing na platformě X, kterou Musk koupil loni ještě pod jménem twitter, pozastavily firmy jako Apple, Disney, Warner Bros Discovery či Lionsgate a další. Některé další společnosti navíc o stejném kroku uvažují.

Podle tvrzení X by firma mohla přijít o 11 milionů dolarů (245 milionů korun) z reklamy, The New York Times ale tvrdí, že může jít o mnohonásobně více. X čísla zveřejněná listem označila za buď zastaralá nebo za „interní cvičení k vyhodnocení celkového rizika“.

Shein

Nový módní gigant. Čínský Shein drtí zavedené módní řetězce, i přes žaloby

Oděvní řetězce Zara a H&M předávají vládu nad světem rychlé módy čínské společnosti Shein. Jen v prvních třech čtvrtletích dosáhly tržby čínského on-line prodejce 24 miliard dolarů, čímž převálcovaly švédského rivala H&M s 16,4 miliardy za stejné období. Shein pravděpodobně také předstihne tržby Zary ze španělské skupiny Inditex ve výši 18,3 miliardy dolarů za první polovinu roku 2022, čímž se podle analytiků stane impozantní silou na trhu rychlé módy.

Přečíst článek

Celkově letos podle The New York Times výdaje za reklamu ze strany amerických firem na platformě klesly o téměř 60 procent.

Reklama

Nejnovější pobouření vyvolala minulý týden Muskova reakce na příspěvek, podle kterého Židé podporují „nenávist vůči bělochům“. „Říkáš přesně pravdu,“ napsal k postu podnikatel.

Tento zastánce „absolutní svobody slova“, jak se sám označuje, pak začátkem tohoto týdne zažaloval organizaci Media Matters, která se zabývá sledováním médií, kvůli tomu, že podle něj platformu X pomluvila, když zveřejnila zprávu, že reklamy významných značek se na síti objevily vedle příspěvků propagujících Adolfa Hitlera a nacistickou stranu.

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme