Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Trdelník dobývá Ameriku. Český řetězec Trdlokafe otevřel pobočku v Los Angeles

Trdlokafe
Profimedia
 ČTK

Česká franšízová síť kaváren Trdlokafe, která v zahraničí působí pod názvem Twistcafe, vstoupila na americký trh. Svou první pobočku tam otevřela v Los Angeles, do konce letošního roku by jich v USA chtěla představit dalších šest, například v Miami či New Yorku.

Reklama

Obrat sítě loni činil 360 milionů korun, což byl ve srovnání s rokem 2022 nárůst o 80 procent. Letos firma očekává, že jí obrat stoupne na 1,5 miliardy korun.

„Otevření pobočky na Venice Beach je důležitým krokem v rámci našeho směřování. Věříme, že náš koncept osloví americké zákazníky stejně jako ty evropské. Expanze do USA byla dlouho naším snem. Americký trh nabízí obrovský potenciál," uvedl ředitel společnosti Radek Klein.

Trdelník na sto způsobů

V Evropě, Spojených arabských emirátech a USA firma aktuálně provozuje 230 poboček, přičemž dalších 100 kaváren zakoupili franšízoví partneři a nyní se čeká na jejich otevření. „V rámci naší globální strategie plánujeme v tomto roce podepsat ještě dalších nejméně 200 poboček v Evropě, Spojených státech a v Asii,” dodal Klein. Podle něj to bude nejvíce za existenci firmy.

Společnost, kterou vlastní podnikatelé Klein, Miroslav Švára, Ladislav Truxa a Zdeněk Pavlíček, vznikla v roce 2015 a svou první pobočku otevřela před brněnským obchodním centrem Futurum. Jejím hlavním nabízeným produktem jsou trdelníky v různých variacích. Mezi další původem české kavárenské sítě patří například The Miners Coffee nebo CrossCafe. Ze zahraničních řetězců v tuzemsku působí americká značka Starbucks či britská firma Costa Coffee.

Reklama

Fastfood Wendy’s

Češi dostanou další porci kalorií. Na trh vstoupí americký řetězec Wendy’s

Na český trh vstoupí další světový řetězec s rychlým občerstvením Wendy’s, od roku 2023 se jedná už o třetí globální značku nabízející převážně hamburgery, která otevře pobočku v Česku.

Přečíst článek

McDonald's vzdal testování objednávkového AI asistenta. Byl chybový

Americký řetězec restaurací rychlého občerstvení McDonald´s kvůli případům často absurdních omylů upouští od používání systému pro příjem objednávek z okének automobilů založeném na umělé inteligenci. Informovala o tom britská zpravodajská stanice BBC, podle které zákazníci například upozorňovali, že systém vyrozuměl, že chtějí zmrzlinu se slaninou nebo kuřecí nugety za 222 dolarů (asi 5130 korun).

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme