Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

TV Nova loni zvýšila zisk na 1,1 miliardy, dařilo se streamovací službě Voyo

TV Nova loni zvýšila zisk o šest procent na 1,1 miliardy korun
iStock
 ČTK

Televize Nova, která patří do skupiny PPF, loni zvýšila čistý zisk o šest procent na 1,11 miliardy korun. Tržby vzrostly o 15 procent na 7,07 miliardy korun. Největší část tržeb tvořily příjmy z vysílané reklamy, které stouply o 1,6 procenta na 4,43 miliardy korun.

Tržby z prodeje reklamního prostoru na internetu a předplatného služby Voyo loni stouply o 80 procent na 614 milionů korun. Příjmy z prodeje reklamních sdělení se pak zvýšily o 28 procent na 787 milionů korun.

Skupina programů Novy loni dosáhla v divácké skupině 15 až 54 let sledovanosti v hlavním vysílacím čase přes 36 procent, což je nejvíce na trhu. První pozici si u mladších diváků udržela i v celodenní sledovanosti. Zpravodajské Televizní noviny měly celoroční zásah (počet diváků, kteří alespoň tři minuty kontinuálně sledovali daný pořad) ve skupině diváků starších čtyř let přes 8,1 milionu. Nejsledovanějším formátem byl seriál Policie Modrava, konkrétně jeho čtvrtá řada.

Čína chystá nový fond na podporu polovodičového průmyslu

Čína pošle na podporu domácího polovodičového průmyslu obří balík peněz

Čína se chystá vytvořit nový investiční fond, který by měl shromáždit 300 miliard jüanů (zhruba 920 miliard korun) na podporu domácího polovodičového průmyslu. Peking tak stupňuje své úsilí dohnat v tomto odvětví Spojené státy a další konkurenty.

Přečíst článek

Internetová video platforma Voyo loni překonala hranici půl milionu předplatitelů v ČR a na Slovensku. Uživatelé trávili na Voyo průměrně 12 hodin týdně. Měsíční zásah aplikace HbbTV pro chytré televize byl 2,4 milionu diváků měsíčně.

V letošním roce je pro Novu hlavní prioritou udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové divácké skupině 15 až 54 let. Dále chce investovat do digitálního rozvoje a streamovací služby Voyo.

Skupina TV Nova má volně šířené stanice Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Lady a Nova Gold a prémiové stanice Nova Sport 1 až 4. Od konce roku 2020 Novu vlastní investiční skupina PPF, která jí koupila od CME.

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme