Unilever oznamuje vznik The Magnum Ice Cream Company

Samostatně řízená společnost The Magnum Ice Cream Company v České republice a na Slovensku zahrnuje značky Algida, Magnum, Ben & Jerry´s, Carte D´Or, Cornetto a lokální značky Míša, Eskymo nebo Ledňáček. Globální zmrzlinový byznys s obratem 8,3 miliardy eur bude řízen z Amsterdamu.
Nově vzniklá zmrzlinová společnost The Magnum Ice Cream Company je řízena samostatně od ostatních divizí Unileveru, nadnárodního výrobce potravin, kosmetiky a produktů péče o domácnost.
Oznámení nového názvu samostatné společnosti navazuje na prohlášení z minulého roku, kdy Unilever oznámil svůj záměr oddělit divizi zmrzliny, aby vytvořil přední světový podnik zaměřený na jednu kategorii s cílem podpořit její růstový potenciál.
Českou a slovenskou pobočku výrobce potravin a spotřebního zboží Unilever nově vede Jano Hlaváč. Unilever oznámil, že Hlaváč ve funkci počátkem roku vystřídal Vojtěcha Bukače. Ten byl ředitelem od podzimu 2023 a nově vede obchodní týmy pro ČR a Slovensko.
Novým šéfem Unileveru pro Česko a Slovensko je Jano Hlaváč
Zprávy z firem
Český a slovenský tým vede od ledna 2025 Eva Kadlecová, která byla jmenována do role generální ředitelky. Ta zároveň přebírá také zodpovědnost za řízení Out Of Home (HoReCa, čerpací stanice, sezónní místa, convenience, atd.) obchodního týmu v rámci střední a východní Evropy.
„Jsem velmi ráda, že mohu spolu s týmem navázat na naši dosavadní práci a posunout ji v nové zmrzlinové společnosti ještě o kus dále. Zmrzlinová kategorie má obrovský potenciál a věřím, že ho dokážeme, v samostatně stojící firmě, plně využívat a přinášet tak do českých i slovenských domácností ještě více úsměvů a radosti, které zmrzlina probouzí. Interně je naším úkolem také nastavit správně firemní kulturu a v neposlední řadě pokračovat v zodpovědném businessu jak interně, tak vůči našim zákazníkům a spotřebitelům,“ uvedla Eva Kadlecová.
Vojtěch Bukač od loňského podzimu řídí českou i slovenskou pobočku globálního gigantu Unilever. Ve firmě působí na různých pozicích už více než jedenáct let. Jak se dívá na společností rezonující téma udržitelnosti? Co pro to v Unileveru dělají? A jak jinak se snaží oslovovat mladou generaci?
Češi milují slevy. V akcích nakupují až 70 procent výrobků, říká Vojtěch Bukač z Unileveru
Zprávy z firem
Eva Kadlecová získala zkušenosti z brand marketingu margarínových značek a následně v rámci divize zmrzlin řídila brand marketing impulsního a multipackového portfolia. Poté vedla trade marketingový a obchodní tým Algidy. Od roku 2022 do konce roku 2024 vedla Algidu z pozice Country Leadra pro Česko a Slovensko, kdy zodpovídala za výsledky jednotlivých značek a obchodní tým Algidy.
Od ledna 2025 rozšířila své zodpovědnosti do plného řízení česko-slovenského byznysu za zmrzlinu a je zodpovědná za strategické směřování obchodního týmu Out Of Home v regionu střední a východní Evropy.
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.