Už žádné „fejky”. Originály tenisek Nike nasadí i digitální avataři
Americký výrobce sportovního oblečení a obuvi Nike prohlubuje svoji digitální stopu. Koupil společnost RTFKT, která vytváří různé virtuální produkty, například právě tenisky. Využívá k tomu blockchainovou technologii, která je sama o sobě takovým digitálním certifikátem pravosti.
Padělky zamořují jak reálný, tak i virtuální svět. Společnost Nike se proti tomu rozhodla „pojistit”. Koupila firmu RTFKT, která umí zajistit autenticitu digitálních produktů, tedy i například tenisek Nike, které obuje váš digitální avatar ve virtuálním světě Nikeland. Cena obchodu zůstala neveřejná.
„Tato akvizice je dalším krokem, který urychluje digitální transformaci Nike a umožňuje nám sloužit atletům a tvůrcům jako místo, kde se protíná sport, kreativita, hraní her a kultura,” uvedl šéf společnosti Nike John Donahoe.
Minulý měsíc společnost Nike představila vlastní virtuální svět Nikeland, který je součástí herní platformy Roblox. Uživatelé mohou v tomto světě hrát hry a vybavovat své avatary digitálními produkty značky Nike.
[[Twitter status: https://twitter.com/RTFKTstudios/status/1470502799498792963]]
Na jedné straně peněženky drtí inflace. Na té druhé fenomén kryptoměn s bitcoinem v čele způsobil, že hodně lidí pohádkově zbohatlo. A ještě zbohatne, protože velké investiční peníze světa začnou mířit do budování virtuálních světů, jak vyplývá z analýzy newstream.cz.
Jak zbohatnout? Přesunem skutečných peněz do virtuálního světa a zpět
Money
Hodnota měny Mana virtuálního světa Decentraland se od pátku zmnohonásobila. Facebook přejmenovaný na Meta evidentně trefil trend.
Zuckerberg rozpálil kryptoměny metasvětů
Money
O víkendu se začne prodávat série českých NFT, která připomíná veleúspěšné CryptoPunks nebo Bored Apes Yacht Club, jejichž jednotlivé položky se prodávají za statisíce až miliony dolarů.
CryptoPunks se prodávají za miliony dolarů. Nyní vznikají CzechPunks
Enjoy
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.