V červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop bodovalo retro
Tretry značky Botas obouvaly legendy českého sportu. A zachránci ikonické značky na tom staví její novodobou prezentaci. Prodejna v pražské Krakovské ulici vrátila zákazníky zpět v čase i na běžecký ovál. Za originální nápad i zákaznický servis si obchod kousek od Václaváku vysloužil od inspektorů nejvyšší ocenění v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Druhá skončila prodejna Goodies Store na Vinohradské a třetí firemní prodejna GB Beads v Jablonci nad Nisou.
Prodejna Botas v Krakovské ulici v Praze, která se umístila na prvním místě v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop, je příkladem toho, jak spojit tradici s moderním přístupem k zákaznickému zážitku. Tento obchod ikonické české značky se může pochlubit nejen pestrou nabídkou produktů, ale také stylovým interiérem, který je inspirován legendárním vzhledem jejich bot a běžeckou dráhou.
Inspektoři soutěže ocenili čistý design prodejny, přehledné vystavení produktů, dobře viditelné označení prodejny zvenku a profesionální a příjemný personál. Prodejna láká nejen nadšence do retro módy, ale také všechny, kdo ocení kvalitní a nadčasový design.
Goodies Store a Café na Vinohradské ulici v Praze získala druhé místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop díky svému inovativnímu přístupu k propojení obchodu se zdravou výživou a kavárny.
Tento prostor je navržen tak, aby zákazníci mohli nejen nakupovat vysoce kvalitní přírodní produkty, ale zároveň si je hned na místě vychutnat v kavárně. Inspektoři ocenili interiér prodejny, který podtrhuje přírodní původ produktů a celého konceptu, přehledné označení zboží a využití moderních technologií v podobě obrazovek s reklamami na Goodie produkty. Interiér je světlý, vzdušný a plný zeleně, což vytváří příjemnou atmosféru. Velký důraz je kladen také na přátelský přístup k zákazníkům a edukaci o zdravém životním stylu.
Bronz berou skleněné perly z Jablonce
Na třetím místě se umístila firemní prodejna GB Beads v Jablonci nad Nisou, která nabízí unikátní zážitek spojený s tradiční výrobou skleněných perel. Tento obchod je více než jen místem k nákupu - v areálu probíhá i samotná výroba, kde mohou zákazníci nahlédnout do procesu vzniku skleněných perel. Také je zde možnost zúčastnit se kurzu nebo si vyrobit šperk v dílničkách a nakoupit v prodejně, která nabízí velice široký sortiment korálků nejrůznějších barev, tvarů a velikostí. Prodejna je pečlivě navržena tak, aby každý návštěvník měl pocit, že vstupuje do světa řemeslné tradice a umění.
Obuvnická značka Botas letos plánuje tržby 70 milionů korun, zatím je zhruba na polovině, od posledního letošního kvartálu si ale ředitel značky Botas Vít Staněk slibuje hodně. Cílem pro letošní rok bylo prodat přes 35 tisíc párů bot. Vypadá to, že se nám cíl podaří dokonce překonat, uvedl. Botas slaví 75 let od založení, značka připravila limitovanou kolekci, která připomíná úspěchy českých a československých sportovců.Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili
Enjoy
Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz. Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe
Zprávy z firem
V Česku je mnoho zajímavých provozů, manufaktur, prodejen a trhů, servisů i samostatných živnostníků, které zákazníci milují a majitelé pro ně dělají maximum. Představujeme je na newstream.cz v novém seriálu Obyčejný byznys. Tentokrát se vydáme za Kateřinou Šrámkovou do sklářské manufaktury Koulier, která se připravuje na třetí předvánoční sezonu.Obyčejný byznys: Zájem o tradiční foukané vánoční ozdoby roste, říká zakladatelka Koulieru
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.